;
فرهنگ و هنر

گونگ بوک به همراه بازیگران جذاب کره ای با سریال شاه ته جویونگ به شبکه تماشا می آید+عکس

سریال شاه ته جویونگ: دائه جویونگ یا ته جویونگ (به کره‌ای:대조영)، درام تاریخی محصول سال ۲۰۰۶ کرهٔ جنوبی با بازی چوی سو جونگ است که در سال ۲۰۰۶ از شبکهٔ کی‌بی‌اس پخش گردید. داستان سریال شاه ته جویونگ پیرامون سقوط و فروپاشی گوگوریو و تاسیس بالهایی است.

سریال شاه ته جویونگ قرار است بزودی برای پخش از شبکه تماشا آماده شود.  این شبکه در نظر دارد سریال های خارجی جدید را روانه آنتن خود کند که با استقبال بسیاری از مخاطبان رو به رو شده است و باعث شده بازدید از شبکه تماشا درصد چشمگیری داشته باشد.  در ادامه این مطلب در بخش فرهنگ و هنر در مجموعه فیلم و سریال مجله خبری چشمک به معرفی سریال شاه ته جویونگ خواهیم پرداخت.

شاید بپسندید: دختر پژمان بازغی با سریال گناه فرشته قراره پا جای پای پدر بذاره | نفس بازغی رسماً بازیگر شد!

داستان سریال شاه ته جویونگ

موضوع این سریال مربوط به زمان حکومت آخرین پادشاه گوگوریو (بوجانگ) است. این درام حماسی درباره شاه جویونگ و قهرمانان دوره سلطنت بال هائه ست که به سال1300 قبل بر میگردد.نقش دائه جویونگ را “چویی سو جونگ” یا همان “گونگبوک جانگ بوگو”در امپراطور دریا بازی میکند.

شاید بپسندید: پرنسس های دیزنی شخصیت اصلی آثار نقاشی معروف شدند+ عکس های بخش اول

سریال شاه ته جویونگ

بیشتر بخوانید: جدیدترین عکس های مریم اوزرلی در جشن تولد دخترش+دخترش کولاک کرد!

تلویزیون کره با پخش سریال شاه دائه جویونگ King Dae Jo Young در سال ۲۰۰۷ ، اغلب مردم کره وحتی مردم سایر کشور ها که بیننده چنین سریال های تاریخی هستند ، به خود جلب کرده است درایران نیز طرفداران بی شماری را به خود جذب نمود. به طوری که اکنون از اکثر افرادی که سریال های تاریخی کره را دنبال می کنند پرسیده شود ، بهترین سریالی که تاکنون دیده اید نام ببرید ، اکثراً نام سریال شاه دائه جویونگ را به زبان خواهند آورد. این درام تاریخی در سال ۲۰۰۶ از شبکهٔ کی‌بی‌اس پخش گردید.

موضوع این سریال مربوط به زمان حکومت آخرین پادشاه گوگوریو (بوجانگ) می‌باشد. در این دوره امپراطوری تانگ، گوگوریو را سوژهٔ حمله قرار داده و لشکرکشی آن‌ها همیشه از منطقه لیائودونگ شروع می‌شود که به دلیل کوهستانی بودن آن منطقه و رهبری فرد لایقی به نام یانگ مانچون، فرماندار قلعه آنسی، همیشه برای گوگوریو پیروزی می آورد.

در اولین حملهٔ تانگ به گوگوریو، در این قلعه پسری به دنیا می‌آید که به گفتهٔ ستاره‌شناسان در آینده امپراتور خواهد شد و این شایعه دهن به دهن به پایتخت و به گوش یئون گائه سومون، سپهسالار گوگوریو، می‌رسد.

او که برای جنگ با تانگ همراه ارتش به انسی می‌رفت با شنیدن این شایعات خشمگین شد و هنگام رسیدنش به دنبال آن بچه گشت. پدرش ته جونگ‌سانگ، یک سردار ساده ارتش است نیز تلاش می‌کند تا وانمود کند فرزندش دختر است اما موفق نمی‌شود و پس از ماجراهایی می‌گریزند و مجبور می‌شود همسر و فرزندش را به رودخانه بیندازد و خود سربازان را عقب نگه دارد که در این بین تعدادی ماهی‌گیر، همسر و فرزندش را یافته و وقتی هویت آن دو را می‌فهمند به پایتخت تحویل می‌دهند.

شاید بپسندید: لی سون کیون بازیگر کره‌ای فیلم پارازیت خودکشی کرد+تصاویر

سریال شاه ته جویونگ

وزیر جنگ نیز شخصاً به این قضیه رسیدگی می‌کند و چون دلش به حال نوزاد سوخته بود وی را به عنوان یک برده بزرگ می‌کند. این بچه که دائه جویونگ نام دارد با ذکاوت و پشت کار خودش به تدریج مراحل پیشرفت را طی نموده و وقتی به سن جوانی می‌رسد هویت خویش را می‌یابد و سپهسالار نیز به او اجازه رفتن می‌دهد.

بیشتر بخوانید: پریا مردانیان بازیگر نقش شاپرک در سرزمین مادری+بیوگرافی و عکس های بزرگسالی

تصاویر سریال شاه ته جویونگ

شاید بپسندید: معنای اسم شخصیت های سریال جومونگ که قطعاً نمی دانستید+تصاویر

احتمالاً بپسندید: سیلی خوردن مهران مدیری به خاطر عاشق شدن + شرح جالب ماجرا از زبان خودش!

شاید بپسندید: عکس های دیدنی از پریناز ایزدیار با چهره بدون آرایش!

احتمالاً بپسندید: با 10 زیباترین بازیگر زن ترکیه در سال 2023 آشنا شوید!

سریال شاه ته جویونگ

احتمالا بپسندید: تولد فوق لاکچری سولماز آقمقانی بازیگر نقش لیلا در سریال سه در چهار+عکس

برایتان جالب خواهد بود

احتمالاً بپسندید: باگ شخصیتی پرنسس های دیزنی که آنها را آسیب پذیر می کند+بخش اول

بیشتر بخوانید: جدیدترین عکس های محمدرضا حیاتی به همراه همسر و فرزندان جوانش +بیوگرافی

احتمالا بپسندید: سحر بازیگر خردسال سریال خانه به دوش با تغییرات خیلی شدید تعجب همه را برانگیخت+عکس

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. قسمت هاش خیلی زیاده و چون فیلمش رو الکی خیلی زیادی کشش دادند. فکر نکنم از تلویزیون پخش شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =

دکمه بازگشت به بالا