;
زندگیخانواده و زناشویی

۱۴ حرکت مردان که شبیه ابراز عشق است اما هدف کنترل شما است

وقتی همسر یا شریک عاطفی شما، شیرین زبانی می کند یا مدام هدایایی می دهد که شما نیازی ندارید، ممکن است فکر کنید “اوه، او واقعا من را خیلی دوست دارد.” اما آیا مطمئن هستید که این رفتارها فقط از روی عشق است و هدف دیگری ندارد.  مراقب باشید. در این مطلب از سری مطالب خانواده و زناشویی به خصوصیات مردان کنترل گر پرداخته می شود. در این جا به ۱۴ نشانه ظریف اشاره می شود که نشان می دهد شریک عاطفی فوق العاده شما، واقعا یک بدجنس است که سعی می کند با زبان عشق شما را کاملا در کنترل خود بگیرید.

بیشتر بخوانید: ترس مردان از ازدواج: به این ۱۰ دلیل مردان از ازدواج فراری اند!

۱.او دوست دارد بی‌وقفه شما را چک کند

وقتی با دوستانت بیرون هستی، آنقدر دلتنگ تو است که مجبور شد، سه پیامک پشت سر هم برایت بفرستد. پیامک هایی که هر کدام از متن قبلی دیوانه‌کننده‌تر بودند. هانی، عشقم، هی کجایی؟ کی می یای؟… نه واقعا این عشق نیست. اگر دائما این کار را انجام می دهد، او واقعا شما را چک می کند.

۲. خصوصیات مردان کنترل گر ، اما من تو را خیلی دوست دارم…

هر بار که همسر یا شریک عاطفی شما کاری انجام می دهد که شما را عصبانی می کند، مانند نشان دادن حسادت شدید، سریع به شما می گوید که رفتار بدش فقط به این دلیل است که شما را بسیار دوست دارد؟ یا نسبت به شما بد دهنی و پرخاشگری می کند و می گوید از روی دوست داشتن زیاد است؟ این دوست داشتن نیست. بلکه راهی برای او است که شما کاملا در اختیارش بگیرد و هر رفتاری که دوست دارد در قبال شما انجام دهد.

۳.او نمی تواند بدون شما زندگی کند

او به شما می گوید که برای او ارزش زیادی دارید، او بدون شما خواهد مرد. اوم، این رمانتیک نیست بلکه فوکوس خودکار ترسناک است. برای برخی از سوء استفاده ‌کنندگان عاطفی، این می‌تواند با تهدید به خودکشی به‌عنوان راهی برای کنترل شما، در زمانی که کاری را که آنها می‌خواهند انجام نمی‌دهید، ختم شود. پس مراقبت این جملات و تهدید ها باشید.

خصوصیات مردان کنترل گر

۴.او می گوید تو تمام دنیای او هستی

باز هم، واقعاً عاشقانه نیست. هیچ کس نباید تحت فشار باشد که همه چیز کسی باشد. اگر او این را می‌گوید، واقعا به این موضوع اشاره می‌کند که چگونه می‌خواهد با شما منزوی شود. به جای این که با روشی سالم با اطرافیان شما ادغام شود. تعجب نکنید اگر او شروع به دور کردن شما از عزیزان تان می کند، به این دلیل است تا شما را نزد خود نگه دارد و شما را منزوی و کنترل کند.

۵.او شما را با هدایایی که به آنها نیاز ندارید، در اختیار می گیرد

ممکن است هدیه گرفته بسیار شیرین باشد. اما نه اگر او شما را مجبور می کند چیزهایی که دارید را با هدایای او جایگزین کنید، او سعی می کند شما را به چیزی تبدیل کند که شما نیستید. او به شما لباس دلخواه اش را هدیه می دهد و می گوید عزیزم از این پس این لباس را بپوش یا از این رنگ ماتیک استفاده کن… این حرکت ها در قالب هدایا برای اهداف خاص او است.

بیشتر بخوانید: زبان بدن مردان: ۲۳ مهم ترین نشانه که یک مرد عاشق شما شده است  

۶.خصوصیات مردان کنترل گر ، او درباره شما نگران است

برای همین وقتی بیرون بودی ۳۰ بار بهت زنگ زد و پیامک داد. اگر فورا به او پاسخ ندهید، عصبانی می‌شود یا به قول خودش «نگران» می‌شود. این طور نیست، او شما را کنترل می کند و دوست دارد صرفا شما به او توجه کنید و همیشه مطابق میل او رفت و آمد کنید.

۷.او می خواهد بچه دار شوید

بدیهی است که این یک چیز عادی و دوست داشتنی است، اما مراقب باشید که چگونه انجام می شود. اگر هدف او این است که بچه دار شوید تا شما کار را رها کنید و دور از عزیزان تان با کودک در خانه بمانید، اصلا هدف جالبی نیست. زیرا تلاش می کند تا کنترل زندگی و مسائل مالی و هر چیز دیگری را در دست بگیرد شما را برای همیشه خانه نشین و وابسته خود کند.

 

خصوصیات مردان کنترل گر

۸.او مدام برای تان چاپلوسی می کند

کمی چاپلوسی قابل قبول است زیرا به شما احساس خوبی می دهد. اما اگر شریک زندگی تان مدام از این زبان استفاده می کند. این برای او یک ابزار برای کنترل و در اختیار گرفتن شما است.

۹.او به شما می گوید این قدر بگو و بخند نکن

شما در یک مهمانی با هم بودید و او بعد از این که دید شما با دوستان تان در حال گفت و گو و خندیدن هستید، می آید و به شما می گوید بس است، داری زیاده روی می کنی. به این دلیل است که شاید او از این که تو اینقدر خوش می گذرانی عصبانی شده بود، زیرا او یک فرد حسود و ناامن است.

۱۰.او به شما می گوید که چقدر بهتر از زنان دیگر هستید

ممکن است آن را به‌ عنوان یک تعریف و تمجید ببینید. یا فکر کنید که شاید تو بهترین زنی باشی که او تا به حال دیده است. اما او مدام شما را بقیه زن ها مقایسه می کند و بقیه زن ها را با کلمات زشت توصیف می کند… این موارد واقعا از روی دوست داشتن نیست. او دارد به بقیه زن ها توهین می کند و اگر فردا به هر دلیلی شما به میل او رفتار نکردید دقیقا با همان زبان به شما هم حمله خواهد کرد. فراموش نکنید شما یک زن هستید و هیچ کسی به بهانه تعریف از شما، حق اهانت به زن دیگر را ندارد.

بیشتر بخوانید: مردان خوب: با این ۷ کار، زنان دیوانه وار عاشق شما می شوند

۱۱.خصوصیات مردان کنترل گر، او عاشق شوخی کردن است

او شما را “دیوانه” یا “خنگ” خطاب می کند، اما فقط به صورت شوخی. او می گوید این روش او برای نشان دادن عشق است. اوه نه. این طور نیست. این روش او برای تظاهر به شوخی است اما امیدوار است که نظرات او کم کم در ذهن شما جا بیفتد تا شما باور کنید که واقعا دیوانه یا خنگ هستید.

خصوصیات مردان کنترل گر

۱۲.او چیزهایی را پیشنهاد می کند ولی به نفع شما نیست

او آن قدر به شما اهمیت می دهد که راه بهتری برای انجام کارتان به شما نشان می دهد. با بهترین دوستان تان صحبت می کند، یک فنجان چای درست می کند. این به هیچ وجه به نفع شما نیست زیرا این روش او برای کنترل شماست. اما شما یک زن کاملا بالغ هستید و به خوبی  می تواند تصمیم بگیرید که چه چیزی برای شما بهتر است یا باید چه کاری انجام دهید.

۱۳.او نیاز داشت که شما را ببیند

اوه او فقط نمی توانست صبر کند تا شما را ببیند و وقتی به او گفتید که باید قرار ملاقات خود را لغو کنید، عصبانی شد. زیرا او دوست ندارد از شما نه بشنود. او می خواهد شما با نیازها و خواسته های او خود را هماهنک کنید و اگر از شما نه بشنود عصبانی می شود. بنابراین بهتر است مراقب مردی باشید که نمی خواهد از شما نه بشنود.

۱۴.او پس از مشاجره, فوق العاده شیرین زبان می شود

شما دعوای بزرگی داشتید که پس از آن او فرد دوست داشتنی و شیرین شد. این راهی برای مقصر دانستن شما برای مقابله با او در مورد چیزی است که باعث دعوا شده است. او کسی است که می گوید: “تو من را اشتباه فهمیدی”، “من دعوا را دوست ندارم” یا “آیا این همان چیزی است که در مورد من فکر می کنی، حتی اگر هر روز به تو نشان دهم دوستت دارم؟” او تلاش می کند تا بگوید که اگر این قدر عصبانی شده به خاطر این است که شما را دیوانه وار دوست دارد. در واقع تمام دعواها و رفتارهای زشت خود را به دوست داشتن زیاد ربط می دهد. مردی با چنین رفتاری بسیار خطرناک است. زیرا ممکن است او حتی دست به خشونت بزند و دوست داشتن خود را بهانه کند. لازم است هرچه سریع تر در مورد رابطه تان با او تجدید نظر کنید.

بیشتر بخوانید: ۸ بزرگترین ترس مردان در روابط عاشقانه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =

دکمه بازگشت به بالا