;
تفریح و سرگرمی

آنچه در نگاه اول می بینید، نشان می دهد که آیا حافظه خوبی دارید یا خیر!؟

تست شخصیت اولین برداشت: آیا می خواهید بدانید که حافظه شما چقدر خوب است؟ این تست را انجام دهید و متوجه شوید! آنچه در ابتدا می بینید نشان می دهد که آیا حافظه خوبی دارید یا خیر؟ خودتان را به چالش بکشید و ببینید چقدر خوب کار می کنید. ما اطمینان داریم که شما از نتایج شگفت زده خواهید شد! با مجله خبری چشمک و تست شخصیت اولین برداشت همراه شوید.

شاید بپسندید: با حل عبارت 3+3×3-3+3=؟ ثابت کن ریاضی ات خوبه! | فکر نکن ساده است!

تست شخصیت اولین برداشت

آیا کنجکاو هستید که بدانید حافظه شما چقدر خوب است؟ این تست شخصیت را انجام دهید و متوجه شوید! تنها کاری که باید انجام دهید این است که ابتدا به تصویر نگاه کنید و آنچه را که می بینید به خاطر بسپارید. این تست ساده می تواند نشان دهد که آیا حافظه خوبی دارید یا نه. آسان، سرگرم کننده است و تکمیل آن زمان زیادی نمی برد.

شاید بپسندید: باهوشا بگن: کدام زن تصمیم دارد از فروشگاه پوشاک، لباس بدزدد!؟

تست شخصیت اولین برداشت

شاید بپسندید: به جای علامت سوال چه عددی قرار می گیرد | عده کمی موفق به رمزگشایی شدند!

.

.

.

.

شاید بپسندید: تمرکزت رو با پیدا کردن اعداد 6 ارزیابی کن | چند 6 در تصویر وجود دارد!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون دقت ذهن: 3 تفاوت دو تصویر سگ میان برف ها را پیدا کنید!

تفسیر تست شخصیت اولین برداشت

خوب چرا امتحانش نکنیم؟ اگر به آن علاقه دارید، بیایید وارد آن شویم و شروع کنیم!

شاید بپسندید: پینه دوز و آهنگری که دو تا زن داشت: حکایت پینه دوزی که با گفتن رازش، آهنگر را خانه خراب کرد!

.

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: سگ هایی که با بقیه فرق دارن را شناسایی کنید!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون قدرت تمرکز: 3 تفاوت تصویر بز سفید کوهی را پیدا کنید!

تست شخصیت اولین برداشت

دو اسب دریایی

افرادی که برای اولین بار دو اسب دریایی را دیدند، مهارت های حافظه بسیار توسعه یافته ای دارند. آنها ظرفیت زیادی برای ذخیره و یادآوری حقایق و اطلاعات و همچنین یادآوری سریع رویدادهای گذشته دارند.

حافظه آنها نیز بسیار قابل اعتماد است و به آنها امکان می دهد مکالمات، جزئیات، حقایق و ارقام را به دقت به خاطر بسپارند. آنها می توانند روندها و الگوهایی را در محیط خود که دیگران ممکن است از دست بدهند، تشخیص دهند.

این می تواند به درک بیشتر جهان، از نشانه های اجتماعی گرفته تا مفاهیم انتزاعی منجر شود. با یک حافظه استثنایی، آنها می توانند اطلاعات زیادی را به سرعت جذب کنند که می تواند در حل مسئله بسیار مفید باشد.

یک پروانه

افرادی که برای اولین بار یک پروانه را دیدند، فراموشکار هستند و به راحتی حواسشان پرت می شود. آنها ممکن است اشیاء را اشتباه قرار دهند یا تاریخ ها یا کارهای مهم را فراموش کنند.

این افراد اغلب غیبت می‌کنند، اغلب فراموش می‌کنند کارهایی را که توافق کرده‌اند انجام دهند یا حتی فراموش می‌کنند که وسایلشان را کجا گذاشته‌اند.

آنها همچنین ممکن است در به خاطر سپردن نام ها یا چهره هایی که به تازگی دیده اند مشکل داشته باشند و تمایل دارند به راحتی توسط محرک های خارجی مانند سر و صدا یا محیط های شلوغ حواسشان پرت شود. در حالی که این می تواند برای اطرافیانشان خسته کننده باشد، اما می تواند مفید باشد زیرا به آنها کمک می کند ذهن باز و انعطاف پذیر باقی بمانند.

امیدوارم از تست شخصیت اولین برداشت استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: تست هوش: چند دایره در تصویر وجود دارد!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: به خانواده کمک کنید تا چتر را در این تصویر جنگلی پیدا کنند!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

حکایت تا پول داری رفیقتم قربان بند کیفتم | داستان دوستانی که مگس دور شیرینی هستند!

سوال هوش: چه کسی در استخر جان خود را از دست داده است!؟

 چیستان: آن چیست که باید باز شود، اما قفل و کلیدی برای باز شدن آن نیست!؟

اگر در یک نگاه عدد 70 را در میان اعداد 07 مرد عنکبوتی پیدا کنی، خیلی تیزی!

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

  1. اصلا جواب با اصل واقعیت کاملا اشتباه است من پروانه دیدم ولی بسیار با هوش یه چیز یه جا قایم کنم تا چندین ماه حتی سال یادم است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =

دکمه بازگشت به بالا