;
تفریح و سرگرمی

کدومیکی از این دو تا خانم، کودک را ربوده است!؟| فقط تیزبینا و باهوشا متوجه میشن!

معمای شناسایی کودک ربا: سوال ساده است، چه کسی قصد کودک ربایی دارد؟ دلیل خود را ذکر کنید. در معمای شناسایی کودک ربا شما باید بتوانید در زمان کوتاه 5 ثانیه ای زنی را که قصد دارد نوزاد یا کودکی برباید را شناسایی کنید. شاید پیدا کردن این کودک ربا قبل از آنکه بتواند نقشه شوم خود را اجرایی کند، بهترین کاری باشد که شما می توانید آن را انجام دهید و خانواده ای را از نگرانی های بعد از کودک ربایی نجات دهید.

امروز در کنار آنکه شما می توانید با هوش کارآگاهی خود، کودکی را از چنگال آدم ربایان نجات دهید، می توانید زمینه را برای رشد توانائیها و مهارت های خود بیشتر فراهم کنید. مغز شما در برخورد با معمای شناسایی کودک ربا مجبور است فراتر از قالبی که شما برای آن تعریف کنید، فعالیت کند. این فعالیت مثبت ضمن آنکه سلامتی را برای مغزتان تضمین می کند از سوی دیگر می تواند سبب رشد مهارت های شناختی شما شود. پس با مجله خبری چشمک و معمای شناسایی کودک ربا همراه باشید.

شاید بپسندید:حکایت حرف حق را باید زیر لحاف گفت، حکایتی شیرین و جالب از روزگاران دور!

معمای شناسایی کودک ربا

آزمون جدید دیگری در بخش تفریح و سرگرمی چشمک منتشر می شود. این آزمون به مانند دیگر آزمون ها می تواند شما را به یک چالش جدی دعوت کند. 82 درصد از شرکت کنندگان در این آزمون موفق نشدند تا در تلاش اول، آن را رمزگشایی کنند. این مسئله باز می گردد به میزان نکته سنجی و توانائی های شناختی افراد. به این ترتیب معمای شناسایی کودک ربا، تمام توانایی های شناختی شما را مورد آزمایش قرار می دهد. اما این آزمون در مورد چیست؟

امروز در معمای شناسایی کودک ربا شما را به چالش می کشیم تا در کمتر از 5 ثانیه زنی را که قصد ربودن کودک یا نوزاد را دارد شناسایی کنید. برای موفقیت باید ذهن و بینش خود را کاملاً متمرکز کنید. با دقت تصویر معمای شناسایی کودک ربا را مورد بررسی قرار دهید و در نهایت به ارائه پاسخ اقدام کنید. اگر آماده هستید، همین حالا شروع کنید!

شاید بپسندید: همین که به تصویر نگاه کردی چه دیدی تا بگم اعتماد به نفس داری یا نه!؟

معمای شناسایی کودک ربا

 شاید بپسندید: باهوشا بگن: کدام بطری آب معدنی، اول پر می شود؟

.

.

.

شاید بپسندید: با انتخاب یکی از سایه ها می تونی متوجه بشی که آیا تو کارات آدم مستقلی هستی یا نه!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: کسی که با شما ازدواج می کنه، خوشبخت میشه!؟| یه دسته گل را انتخاب کن تا جوابش رو بفهمی!

پاسخ معمای شناسایی کودک ربا

معماهای تصویری روز به روز پیچیده تر می شوند، به همین دلیل است که محبوبیت بیشتر هم  پیدا می کنند و به فعالیت مورد علاقه بسیاری از کاربران اینترنت تبدیل شده اند. زمان شما به پایان رسیده است. ایا توانستید معمای شناسایی کودک ربا را رمزگشایی کنید. احتمالاً نتوانستید، پس بهتر است تلاش دوم خود را آغاز کنید.

احتمالاً بپسندید: دکتره راست میگه یا زن!؟ بیمار باندپیچی شده یه زن هست یا یه مرد، باهوشا راحت می فهمن!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید:فقط یه تیزبین میتونه تو یه نگاه عدد “292” را در میان 929 ها پیدا کنه؟ | فقط 15 درصد افراد موفق میشن!

 

 

 

شاید بپسندید: معمای شناسایی علت تصمیم قتل: قاتل تصویر، بهترین دوست خود را به قتل رسانده است، چرا؟

پاسخ معمای شناسایی کودک ربا: زن سمت راست یک کودک رباست. او تلاش کرده که کودک را آرام نگه داره و توجهی کسی را جلب نکند. اما اگر دقت کنید مادر سمت چپ بسیار عصبانی است. او یک مادر خانه دار است که در حال گفتگو است. همچنین کلافه است که همزمان با مکالمه تلفنی اش، کودکش در حال گریه کردن است. نظر شما درباره دزد نوزاد یا کودک چیست؟ در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

شاید بپسندید: اگه فکر می کنید کاملا منطقی فکر می کنی، بگو کدومیک از افراد تصویر مدیر یک شرکت است!؟

شناسایی کودک ربا

شاید بپسندید: یه چوب کبریت رو حرکت بده تا معادله ریاضی درست بشه!| باهوشا تو 5 ثانیه موفق میشن!

شما می توانید معمای شناسایی کودک ربا را به عنوان یک هدیه به دوستان خود نیز ارائه دهید. به این ترتیب لحظاتی آنان را شاد و سرگرم نمائید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

حکایت تا بوق سگ…. ریشه ضرب المثل از کله سجر تا بوق سگ!

 

 

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید: با نگاه به تصویر چی دیدی تا بگم چه اندازه شخصیت باثبات داری!؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید: یکی از نمادها را انتخاب کن تا بگم دقیقا چه جور آدمی هستی!؟| نتیجه شگفت زده ات می کنه!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: ضریب هوشی خود را با حرکت دادن 1 چوب کبریت و اصلاح معادله ارزیابی کنید!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: فقط افراد تیزبین قادرند تو 5 ثانیه، 3 تا تفاوت تو تصویر گربه بامزه را پیدا کنند!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: یکی از این دو زن زندانی که قاتل اند، قاتل شوهر خود است! او را شناسایی کنید!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

برایتان جالب خواهد بود: یکی از بیمارای حاضر در بخش رادیولوژی، بزودی می میره!| تیزبین باشی سریع متوجه میشی!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: فکر می کنی دقت و تمرکزت خوبه، پس تفاوت های ملخ بامزه سمت راستی و چپی را پیدا کن!

برایتان جالب خواهد بود

با حرکت دادن یک چوب کبریت و تصحیح معادله اثبات کنید نابغه ریاضی هستید!

آزمون هوش ریاضی سخت: اگه رمزگشایی ات خوبه تو 3 ثانیه به جای علامت سوال، عدد مناسب بگذارید!

حکایت کف گیرش به ته دیگ خورده ، حکایتی زیبا و دلنشین از ادبیات فاخر زبان فارسی!

تا حالا کسی بهت گفنه ویژگی های بدت چیه!؟| اگر نگفتن اشکال نداره، یه گل انتخاب کن تا ما بهت بگیم!

یکی از این سه تا ماجراجوی سقوط آزاد از هواپیما، پس از پریدن دچار سانحه شد!| کدومیکی و چرا؟

شناسایی اشکال مرد در فروشگاه:اگه آخر تیزبینایی، اشکالی که تو تصویر هست را پیدا کن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 6 =

دکمه بازگشت به بالا