;
تفریح و سرگرمی

فقط یه نابغه تو نگاه اول اشکال تصویر فوتبالیست ها را شناسایی می کند!

آزمون شناخت اشکال تصویر فوتبالیست ها: سوال یا آزمون تصویری امروز مجله خبری چشمک بسیار آسان است: شما باید در کمتر از 5 ثانیه اشکال موجود در تصویر آزمون شناخت اشکال تصویر فوتبالیست ها را شناسایی کنید. تیزبینی و نکته سنجی شما با کمک آزمون هایی مشابه آزمون شناخت اشکال تصویر فوتبالیست ها مشخص می شود. همچنین شما با کمک این آزمون ها می توانید سطح توانائی های شناختی خود را افزایش دهید.

در واقع شناسایی تفاوت های میان دو تصویر مشابه در زمان کم بسیار مشکل است. اما این زمان محدود سبب می شود که مغز شما دقیق تر و سریعتر مشغول فعالیت شود. همین مسئله بر رشد توانایی های شناختی نقشی موثری را ایفا خواهد کرد. پس اگر آماده هستید هر روز خود را با جدیدترین و چالش ترین آزمون های تصویری محک بزنید. مجله خبری چشمک این زمینه را فراهم کرده است. امروز نیز با آزمون شناخت اشکال تصویر فوتبالیست ها با این وب سایت همراه باشید.

شاید بپسندید:تیز و زبل باشی خیلی راحت 3 تا تفاوت این اورانگوتان بامزه را پیدا می کنی!

آزمون شناخت اشکال تصویر فوتبالیست ها

در آزمون شناخت اشکال تصویر فوتبالیست ها شما در حال مشاهده یک مسابقه فوتبال مدارس هستید. دو تیم در حال مسابقه هستند. شاید در نگاه اول، نکته عجیبی در این تصویر دیده نمی شود. اما اگر خوب دقت کنید متوجه می شوید که یک نکته عحیب و مضحک در تصویر وجود دارد. شما باید این نکته عجیب را در کمتر از 5 ثانیه شناسایی کنید. همانطور که اشاره شد، اکنون زمان آن فرا رسیده است تا شما سطح هوش و مهارت های مشاهده خود را با این چالش آزمایش کنید.

محدودیت زمانی موجود در آزمون شناخت اشکال تصویر فوتبالیست ها باعث شده است که این فعالیت را رقابتی تر و در عین حال هیجان انگیزتر می کند.بهترین چیز در مورد آزمون ها و سوالات تصویری مشابه آزمون شناسایی اشکال فوتبالیست ها، این است که می توان آن را به صورت فردی یا گروهی انجام داد. شرکت‌کنندگان می‌توانند با تمرین منظم چنین فعالیت‌هایی، مهارت‌های تمرکز و مشاهده خود را افزایش دهند. تصویر را با هم مرور می کنیم.

شاید بپسندید: حکایت جالب ملانصرالدین و دزد کفش!

آزمون شناخت اشکال تصویر فوتبالیست ها

شاید بپسندید: تست هوش: با توجه به 2 معادله اول، پاسخ معادله سوم را بدست آورید!

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: توانایی محاسباتی خودت رو با حل این معادله ارزیابی کن!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: یکی از این دو تا زن عصبانی ربات هست، اگه تیز باشی تو یه نگاه تشخیصش میدی!

پاسخ آزمون شناخت اشکال تصویر فوتبالیست ها

تصویر نشان داده شده در بالا صحنه ای از زمین بازی را نشان می دهد که در آن می توانید کودکان را در حال بازی فوتبال ببینید. به نظر می رسد که بچه ها از بازی کردن لذت می برند. زمان شما به پایان رسید، اما آیا شما توانستید،اشکال را شناسایی کنید. اگر نتوانستید بهتر است از فرصت دوم خود استفاده کنید.

شاید بپسندید: اگه باهوشی بگو، اشتباه تصویر فوتبالیست های خانم چیه!

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: اولین چیزی که در تصویر می‌بینی، تعیین می‌کنه که یک رهبر هستی یا نه؟

پاسخ آزمون شناخت اشکال تصویر فوتبالیست ها: اشکال اصلی تصویر به رنگ کارتی است که داور به دست خود گرفته است. در بازی فوتبال فقط دو نوع کارت زرد (اخطار) و قرمز (اخراج) وجود دارد. اما چندین اشکال دیگر هم در تصویر دیده می شود. دروازه کوچکتر از اندازه واقعی است. اگر قرار بود گل کوچیک باشد، دروازبان آمادگی نمی گرفت که توپ را با دست بگیرد. زمین فاقد خط کشی است و …. به نظر شما چه اشکالات دیگری در تصویر وجود دارد؟

شاید بپسندید: اگه چشات تیزه، 5 تفاوت تصویر کلانتر داستان اسباب بازی را پیدا کن!

پاسخ آزمون شناخت اشکال تصویر فوتبالیست ها

امیدوارم از آزمون شناخت اشکال تصویر فوتبالیست ها استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید:تست هوش:اگر N=333، 444=T، 555=F باشد، 888=؟ چه حرفی خواهد بود؟

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید:3 تفاوت بین دو تصویر رو نهنگ رو تو 8 ثانیه پیدا کن!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: اگه چشات عقابی باشه در 20 ثانیه تفاوت های دو تصویر کف دریا را پیدا می کنی!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: 95 درصد افراد افراد در رمزگشایی این دنباله عددی ناموفق بوده اند!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: فقط باهوشا متوجه میشن: همسر مرد را در میان ربات ها شناسایی کنید!

 

شاید برایتان جالب باشد

وارد اتاق سردی شدید:یک کبریت،چراغ نفتی،شمع و شومینه است. اول چی را روشن می‌کنی؟

ریاضی ات خوبه، پس این معادله را حل کن!| 70 درصد غلط جواب دادند!

چیستان: می دانید در میان لبنیات کدام یکی بیشترین خدمت را به مردم می کند!؟

باهوشا بگن: کدام کودک، عامل مرگ زن تصویر هست!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا