;
زندگی

تست شخصیت زبان عشق: انتخاب شما شخصیت رمانتیک شما را آشکار می کند!

تست های تصویری که تلاش می کنند ابعاد شخصیتی افراد را مورد شناسایی قرار دهند، همیشه جالب هستند. امروز هم بخش تفریح و سرگرمی چشمک باشماست با یک تست جالب، تست شخصیت زبان عشق.  این تست علاوه بر اینکه سرگرم کننده است می تواند ایده و بینش خوبی به شما در مورد اینکه چگونه دوست دارید و شخصیت رمانتیک شما چیست به شما بدهند.

بیشتر بخوانید: چه چیزی شما را در یک رابطه ناراحت و یا تحریک می کند!

پنج زبان عشق

پنج زبان عشق از جمله مفاهیمی است که چاپمن آمریکایی مطرح نمود. زبان عشق در روابط عاشقانه می تواند به شما و همچنین شریک زندگی شما در شناخت و درک بسیار یکدیگر کمک کند. چه دریافت هدایا به شما احساس دوست داشتن را بدهد، چه زمان با کیفیت. تست امروز می تواند به هر فردی کمک کند تا در مورد شخصیت عشقی خود قضاوت و رمزگشایی کنید.

پنج زبان اصلی عشق وجود دارد که عبارتند از:

  • زمان کیفیت
  • کلمات تاییدی
  • اعمال خدمات
  • لمس فیزیکی
  • دریافت هدایا.

بیشتر بخوانید: تست تصویری عشق: این تست، نحوه عاشق شدن شما را فاش می کند!

انجام تست شخصیت زبان عشق

اکنون، به تصویر نگاه کنید. اولین زوجی را که به نظر شما شادترین و خوشبخت ترین هستند را انتخاب کنید.  انتخاب شما می تواند زبان عشق شما را آشکار کند.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت شناسی درب:بیشتر از همه، دوست دارید از کدام درب عبور کنید؟

انتخاب زوج شماره 1

زبان عشق شما زمان کیفیت است

اگر زوج اول به نظر شما شادترین هستند، زبان عشق شما Quality Time است. وقتی شریک زندگی تان زمان زیادی را به شما اختصاص می دهد، شما لذت می برید. برای شما بهترین کار با هم این است که تا جایی که می توانید وقت خود را با یکدیگر بگذرانید. این شامل این است که شریک زندگی شما با شما تماس چشمی برقرار کند یا لپ تاپ یا تلفن خود را زمین بگذارد و زمانی که با او هستید توجه شما را به خود جلب کند.

شما همیشه کیفیت را بر کمیت ترجیح می دهید و به همین دلیل است که هر روز ترجیح می دهید در حین تماشای یک مستند جنایی با شریک زندگی خود روی کاناپه بنشینید، نه اینکه برنامه ریزی دقیقی داشته باشید، اما به درستی با یکدیگر صحبت نکنید. تا زمانی که بتوانید به شریک زندگی خود نزدیک شوید، به هیچ چیز دیگری نیاز ندارید. و همین امر در مورد شما نیز صدق می کند. بهترین روشی که می دانید چگونه عشق خود را نشان دهید، این است که برای شریک زندگی خود وقت بگذارید.

بیشتر بخوانید: تست تصویری نیازمندی روح: روح شما، واقعا به چه چیزی نیاز دارد!

زوج شماره 2 در تست شخصیت زبان عشق

زبان عشق شما کلمات تأیید است

اگر زوج دوم را انتخاب کردید، زبان عشق شما کلمات تأیید است. زمانی که از طرف شریک زندگی تان مورد قدردانی، تمجید و تمجید قرار می گیرید، بیشترین احساس خوشبختی را دارید. از آنجایی که این زبان عشق اصلی شماست، مشتاقانه منتظر سخنان تشویق کننده و محبت آمیز نیمه بهتر خود هستید. متن های عاشقانه، نوشتن چیزهای خوب در مورد شما به صورت آنلاین، و یادداشت های عاشقانه زیبا راهی به قلب شما هستند.

هر زمان که شریک زندگی تان به خوبی های شما اذعان کند و به خاطر آن از شما قدردانی کند، باعث شادی قلب شما می شود. و شما نیز در واقع همین کار را انجام می دهید. شما همیشه با تعریف و تمجید از همسرتان عشق خود را به او نشان می دهید. شما به تمام کارهایی که او برای شما و رابطه انجام می دهد، توجه کرده و هرگز از تحسین آشکار او  دریغ نکنید.

بیشتر بخوانید: نمادی که انتخاب می کنید چه چیزی از شخصیت شما را آشکار می کند

زوج شماره 3

زبان عشق شما اعمال خدمات است

اگر زوج سوم را انتخاب کردید، زبان عشق شما اعمال خدمات است. این بدان معناست که وقتی شریک زندگی تان کارهای خوب و معناداری برای شما انجام می دهد، بیشترین احساس خوشبختی را دارید. چه پختن غذای مورد علاقه‌تان باشد و چه شستن جوراب هایتان. اگر روز بدی داشته‌اید، یا شستن لباس‌ها بدون اینکه از او بخواهید، یا فقط در ماشین را برایتان باز می‌کنید، چیزهای کوچکی مانند این‌ها هستند که به شما احساس دوست داشتن می دهد.

زیاده‌روی و تجمل برای شما چندان مهم نیست، زیرا عشق و شادی را در چیزهای کوچک می‌یابید. همانطور که دوست دارید همسرتان کار خوبی برای شما انجام دهد، شما نیز همین کار را برای او انجام دهید. برای شما، این بهترین و عاشقانه ترین راه برای نشان دادن عشق و قدردانی خود از شریک زندگیتان است.

بیشتر بخوانید: آنچه ابتدا در تصویر می بینید، بهترین ویژگی شخصیتی شما را نشان می دهد!

زوج شماره 4 در تست شخصیت زبان عشق

زبان عشق شما لمس فیزیکی است

اگر زوج چهارم را انتخاب کردید، زبان عشق شما لمس فیزیکی است. شما کسی هستید که از طریق نمایش های فیزیکی محبت احساس می کنید. اگرچه این شامل رابطه جنسی نیز می شود، این تنها چیزی نیست که دوست دارید. دست گرفتن، در آغوش گرفتن، در آغوش گرفتن در حین خواب و حتی یک ماساژ خوب در پایان یک روز طولانی. همه این موارد می تواند به شما احساس فوق العاده شادی و خاص بدهد.

برای شما بهترین شب‌های قرار ، شب‌هایی است که در آن به سادگی در خانه بمانید. همسرتان را در آغوش بگیرید و فیلم مورد علاقه‌تان را تماشا کنید. چیزی که بیش از همه برای شما اهمیت دارد این است که از نظر فیزیکی به شریک زندگی خود نزدیک باشید. لمس فیزیکی و سازگاری فیزیکی باعث می شود احساس امنیت کنید. این کاری است که برای شریک زندگی خود نیز انجام دهید.

بیشتر بخوانید: تست: اولین تصویری که مشاهده می کنید، اسرار ناخودآگاه شما را فاش می کند!

زوج شماره 5

زبان عشق شما دریافت هدایا است

اگر زوج پنجم را انتخاب کردید، زبان عشق شما، دریافت هدایا است. شما فردی هستید که وقتی از کسی که دوستش دارید هدیه می گیرید احساس خاصی می کنید. اکنون این را به عنوان مادی‌گرایانه و سطحی تعبیر نکنید، زیرا هدیه دادن و گرفتن هدیه نیز راهی برای نشان دادن عشق و فداکاری به شریک زندگی‌تان است. هدیه دادن به عنوان نماد شگفت انگیز عشق، تعهد و محبت است.

فقط به این دلیل که دوست دارید هدیه بگیرید، به این معنی نیست که همیشه منتظر هدایای گران قیمت و فانتزی هستید. همه چیز در مورد هدایایی است که معنادار هستند و فکر زیادی در پشت آنها وجود دارد. برای مثال، وقتی شریک زندگی‌تان کتابی را که مدت‌ها به آن چشم دوخته‌اید، به شما می‌دهد، شادی شما حد و مرزی ندارد. یا وقتی برای سالگردتان دفترچه ای درست می کند که شامل تمام عکس های زیبا و عاشقانه ای است که با هم دارید.

بیشتر بخوانید: کدام درب به خوشبختی باز می‌شود: انتخاب درب،شخصیت شما را آشکار می‌کند!

این تست ها هم برای شناخت خودتان جالب است.

بیشتر بخوانید: سوالات هوش: با این 8 سوال هوش، بهره هوشی خود را محک بزنید!

تست هوش تصویری: به نظر شما کدام فرد با پایین آمدن سنگ، می میرد!

بیشتر بخوانید: تست روابط عاشقانه:انتخاب شما، بخشی از روابط عاشقانه شما را فاش می کند!

تست شخصیت شناسی: به نظر شما کدامیک از دختران تصویر زیباتر است؟

بیشتر بخوانید: تست: آنچه ابتدا در تصویر می بینید، حقیقت را در مورد شما آشکار می کند!

4 بهترین تست شخصیت شناسی: با این تست ها خود را بهتر بشناسید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − هشت =

دکمه بازگشت به بالا