;
تفریح و سرگرمی

یکی از درخت ها را انتخاب کن تا بگم آدم با اعتماد به نفسی یا خیر !؟

تست شخصیت شناسی با درخت انتخابی: نتایح این تست شخصیت شناسی بسیار شگفت انگیز است. این تست می تواند به خوبی ویژگی ها و عیوب شما را تعریف کند؟ فقط کافی است درخت مورد علاقه خود را در تست شخصیت شناسی با درخت انتخابی انتخاب کنید تا نتیجه انتخاب خود را ببینید.

یکی از این درختان می تواند درختی باشد که به شما پاسخ هایی را می دهد که خیلی دنبال آن هستید، آیا جرات دارید که در این تست شخصیت شناسی شرکت کنید. تلاش کنید این تست را با حضور دیگران انجام دهید.با مجله خبری چشمک و تست شخصیت شناسی با درخت انتخابی را انتخاب کنید.

شاید بپسندید:  تست قدرت بینایی: اگر حشره تصویر را پیدا کنی چشمات مثل شاهین تیزه!

تست شخصیت شناسی با درخت انتخابی

آیا دوست دارید تا ماجراجویی های جدیدی را امتحان کنید؟ در تست شخصیت شناسی با درخت انتخابی، تنها با پاسخ دادن به یک سوال ساده، در مدت زمان کوتاه می توانید اطلاعات بیشتری در مورد خود کسب کنید. امروز یک تمرین تصویری را به شما معرفی می کنیم که به دلیل نتایج باورنکردنی خود می تواند شما را ناامید کند.

درخت مورد علاقه خود را انتخاب کنید و چیز جدیدی در مورد خود بیاموزید.تبریک می گویم که تصمیم گرفتید این تست شخصیت سرگرم کننده را حل کنید!

شاید بپسندید: شاه عباس و سه دختر زیبا | فضولی و فالگوشی شاه عباس سبب شد تا حمال شود!

تست شخصیت شناسی با درخت انتخابی

شاید بپسندید: تست هوش: عدد وسط دایره سمت راست چند می شود!؟

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:اگر با جابجایی 1 چوب کبریت عبارت ریاضی را اصلاح کنی نابغه ای!

پاسخ تست شخصیت شناسی با درخت انتخابی

درختی را انتخاب کنید و ویژگی ها و عیوب خود را کشف کنید. آماده باشید تا بدانید چه ویژگی ها و نقص های شخصیتی شما در پشت 3 شکل درختان آشکار می شود (از چپ به راست شروع می کنیم))

شاید بپسندید: کدومیکی سایه کوله پشتی است!؟ | فقط باهوشا تشخیص میدن!

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: دوست داری کدام دایره، خورشید نقاشی شما باشد| آیا ذاتاً یک رهبر هستی یا خیر!؟

درخت شماره 1

اگر در تصاویر موجود در تست شخصیت شناسی با درخت انتخابی، درخت شماره 1 مورد علاقه شما بود، باید گفت که شما فردی با اعتماد به نفس بالا هستید که برای رسیدن به اهدافتان بسیار خوب است.

از طرف دیگر، انتخاب این درخت نشان می دهد که شما فردی هستید که تخیل زیادی دارید و میل دائم به ماجراجویی دارید. در نهایت، جزئیات خاک نشان می دهد که شما از دوستان و کسانی که با آنها ارتباطات دارید، قدردانی می کنید، اما نه آنقدر که خود را فدای آنها کنید. کسانی که می خواهند در زندگی شما بمانند باید برای ماندن در آن بجنگند.

شاید بپسندید: اگر تمرکزت خوب باشه در یک نگاه عدد 1324 را بین اعداد 1234 پیدا می کنی!

تست شخصیت شناسی با درخت انتخابی

درخت شماره 2

اگر درخت وسط را در تست شخصیت شناسی با درخت انتخابی، انتخاب کردید به این معنی است که شما فردی هستید که همواره احساس ناامنی دارید. چنین شخصیتی باعث می شود که با شرایط کنار آمده و به عبارت دیگر به راحتی مطیع شوید. لذا ممکن است به راحتی شخصیت تان دستکاری شود.

علاوه بر این، تاج درخت نشان می دهد که شما فردی جزئیات گرا، خلاق و کمال گرا هستید. در نهایت، باید گفت که دوست دارید چندان مورد توجه قرار نگیرید. دوستان زیادی دارید اما دوستان واقعی بسیار کمی دارید، به یاد داشته باشید که در بدترین لحظات زمانی است که با افرادی ملاقات می کنید که واقعاً ارزش آن را دارند.

تست شخصیت شناسی با درخت انتخابی

درخت شماره 3

اگر این مدل، درختی است که شما در تست شخصیت شناسی با درخت انتخابی، انتخاب کرده اید، باید گفت که شما فردی پیچیده هستید و دیگران شما را مستبد می بینند، اگر چه واقعاً اینطور نیستید. تاج این درخت نشان می دهد که شما توجه را دوست دارید، آنها از نیازهای شما آگاه هستند و گاهی اوقات می توانید یک خودشیفته باشید.

در نهایت، ریشه های نقاشی نشان می دهد که شما فردی با روابط طولانی مدت و محکم هستید. شما مطمئن هستید که آن افراد واقعی که شما را دوست دارند و به شما اهمیت می دهند، چه کسانی هستند. بنابراین طوری از آنها مراقبت می کنید که گویی آنها مهمترین چیز هستند.

تست شخصیت شناسی با درخت

 

شما می توانید تست شخصیت شناسی با درخت انتخابی را به عنوان یک هدیه به دوستان خود نیز ارائه دهید.به این ترتیب لحظاتی آنان را شاد و سرگرم نمائید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:آزمون تمرکز: در 8 ثانیه خرس متفاوت را پیدا کنید؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: با شناسایی اردک و جوجه هایش، ثابت کن که چشمات مثل عقاب تیزه!

 

 

شاید برایتان جالب باشد

چیستان: کدام کشور است که اگر حرف اولش را بردارید یک بیماری می شود؟

تست هوش: اگر 41=53، 52=73، 63=93، 71= ؟ چند می شود!؟

تست تصویری: فردی که از آینده به گذشته آمده است را شناسایی کنید!

چیستان: آن چیست که میان رادیو و دریا مشترک است!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 11 =

دکمه بازگشت به بالا