;
تفریح و سرگرمی

آزمون هوش: آیا این خانواده واقعاً کودک را به فرزند خواندگی گرفته است!؟

معمای تصویری شناسایی حقیقت: در معمای تصویری امروز، شما باید واقعیت را در تصویر پیدا کنید. اینکه ایا کودک واقعا بچه اصلی زن و مرد نیست؟ یک چشم تیزبین به راحتی قادر است در یک نگاه این فرد را شناسایی کند. پس برای انجام معمای تصویری شناسایی حقیقت، کنجکاوی، ادراک و هوش خود را برای پاسخ صحیح به کار ببرید. شخصی هست که متعلق به زمان این معمای تصویری نیست و شما باید او را در معمای تصویری شناسایی حقیقت شناسایی کنید. برای انجام این آزمون فقط 3 ثانیه وقت دارید.

حل این تست ها نیاز به زمان و حوصله زیادی دارد. مهارت‌های شما به شما این امکان را می‌دهد که پاسخ این هدف تصویری پیچیده را که ما از رسیدن به آن مطمئن نبودیم، بیابید. آنچه شما به دنبال آن بودید درست مقابل چشمان شماست. اما اگر مهارت های شناختی مناسبی نداشته باشید، قطعا نمی توانید در زمان مشخص شده 3 ثانیه ای آن را پیدا کنید. با مجله خبری چشمک و معمای تصویری شناسایی حقیقت همراه شوید.

شاید بپسندید: چیستان: در میان لبنیات کدام یکی، بیشترین خدمت را به مردم می کند!؟

معمای تصویری شناسایی حقیقت

تصویر فعلی این معمای تصویری که مجله خبری چشمک برای شما به اشتراک گذاشته است، باعث سردرگمی می شود. سه نفر در تصویر دیده می شود. این تصویر گویا از میز شام یک خانواده سه نفره گرفته شده است. پدر خانواده با عصبانیت به کودک تصویر می گوید که او بچه آنها نیست و آنها او را به فرزند خواندگی گرفته اند. اما زن تصویر با عصبانیت رو به مرد کرده و از می پرسد که چرا دروغ می گوید. زن مدعی است که کودک فرزند آنهاست. حال به نظر شما کدامیک از این دو زن یا مرد حقیقت را می گویند!؟

ماموریت شما این است که در کمتر از 3 ثانیه بفهمید چه کسی واقعیت را می گوید. شما این شخص را پیدا کرده و از این طریق بتوانید مهارت های فردی و شناختی خود را اثبات کنید.

از آنجایی که زمان زیادی برای حل معمای آشنایی با فرد دروغگو ندارید، مهم است که به تصویر دقت کنید. شما باید به شدت متمرکز باشید. به هیچ چیز غیر از این تست فکر نکنید. اگر در پازل تصویری زیر دقیق باشید، سریعتر از آنچه تصور می کردید به هدف خواهید رسید. بنابراین اگر واقعاً برای یافتن آنها به دقت و تمرکز نیاز دارید، چند ثانیه نفس بکشید و سپس دوستان خود را به چالش بکشید. آنها را غافلگیر خواهید کرد.

شاید بپسندید: آیا می توانید بین عقل و احساس تعادل برقرار کنید | یک گل را انتخاب کند تا پاسخ سوال را پیدا کنید!

معمای تصویری شناسایی حقیقت

شاید بپسندید:آزمون ریاضی: پاسخ عبارت ریاضی فوق چند می شود!؟

 

 

 

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ معمای تصویری شناسایی حقیقت

اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید باید به شما بگوئیم که زمان شما به پایان رسیده است. لذا می توانید از فرصت دوم خود برای رسیدن به پاسخ استفاده کنید. 5 ثانیه دیگر فرصت دارید تا آزمون را مورد بررسی قرار دهید.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ معمای تصویری شناسایی حقیقت: زن حقیقت را می گوید. کودک فرزند آنهاست. رنگ چشم کودک با رنگ چشم زن کاملا همخوانی دارد. از سوی دیگر رنگ موهای کودک نیز تا اندازه ای شبیه رنگ موهای مرد است. شما چه فکر می کنید؟ در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

شاید بپسندید: داستان چه کشکی چه پشمی!؟ | حکایت چوپان خسیسی که نذر کرد و بعداً پشیمان شد!

جواب معمای شناسایی حقیقت

امیدوارم از معمای تصویری شناسایی حقیقت استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

چیستان: آن چیست که روز را شروع می‌کند و کار را تمام!؟

تست هوش: با حرکت دادن دو چوب کبریت، دو مثلت ایجاد کنید!

آزمون دقت ذهن: 3 تفاوت دو تصویر سگ بامزه را پیدا کنید!

حکایت مرد خسیس و مار | آخر و عاقبت خساست!

اشتباه تصویر فوتبال زنان چیه! | خیلی ها متوجه اشتباه اصلی نشدند!

آزمون تمرکز: کدام مخزن زودتر از بقیه، پر می شود!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − هفده =

دکمه بازگشت به بالا