;
تفریح و سرگرمی

با دلیل بگوئید کدام زن از همسرش جدا شده است!؟

آزمون تصویری شناخت زن مطلقه: یکی دیگر از آزمون هایی که می تواند برای هر کسی که علاقه به بازی های فکری دارد جالب باشد. در صفحه فیس بوک سازنده این آزمون، تعداد زیادی از کاربران نظرات خود را مطرح کردند. این نظرات بیشتر پاسخ هایی است که کاربران به سوال آزمون تصویری شناخت زن مطلقه داده اند. نظرات نشان می دهد که تنها 18 درصد از افراد توانسته اند آزمون تصویری شناخت زن مطلقه را رمزگشایی کنند. پس شما هم عجله کرده و ببینید که آیا شما آنقدر باهوش هستید که بتوانید در زمان مشخص شده 6 ثانیه ای آن را حل کنید.

طراح و سازنده آزمون تصویری شناخت زن مطلقه معتقد است که تنها باهوش ترین افراد توانسته اند در عرض 6 ثانیه بر این چالش غلبه کنند. آیا شما یکی از آنها خواهید بود؟ اگر به دنبال بهبود سطح تمرکز و چابکی بصری خود هستید، بخش تفریح و سرگرمی با شماست، چرا که این وب سایت با ارائه جدیدترین و چالشی ترین معماها تلاش می کند که سطح مهارت های شناختی مخاطبان خود را افزایش دهد. پس با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری شناخت زن مطلقه همراه شوید.

شاید بپسندید: اگه 4 تا تفاوت دو تصویر کدو حلوایی را تو 10 ثانیه پیدا کنی، چشات مثل شاهینه!

آزمون تصویری شناخت زن مطلقه

در این تمرین تصویری جدید که با عنوان آزمون تصویری شناخت زن مطلقه در بخش تفریح و سرگرمی مجله خبری چشمک منتشر شده است، سه زن حضور دارند. طراح آزمون این سوال را مطرح کرده است که یکی از این زنان به تازگی از همسرش طلاق گرفته است. شما چگونه می توانید این زن را شناسایی کنید. از هرگونه حواس پرتی خودداری کنید و تمام جزئیات تصویر را مشاهده کنید تا پاسخ را در زمان تعیین شده بیابید.

ایا می توانید زن مطلقه را در این آزمون شناسایی کنید؟ برای رسیدن به موفقیت باید از حداکثر توانایی های خود استفاده کنید. ثابت کنید که شما یک متخصص قوی در حل پیچیده ترین چالش ها هستید. پس اگر آماده هستید با دقت به تصویر آزمون تصویری شناخت زن مطلقه نگاه کنید. سعی کنید زن مطلقه را در مدت زمان محدود 6 ثانیه پیدا کنید. با هم تصویر را مرور می کنیم. یادتان باشد که زمان شما محدود هستید.

شاید بپسندید: با جابجا کردن 2 چوب کبریت، معادله نادرست 5×6=24 را اصلاح کنید!

آزمون تصویری شناخت زن مطلقه

شاید بپسندید: اگه خدای ریاضیاتی در 9 ثانیه ارزش عددی پروانه صورتی را پیدا کن!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:اگر ریاضی ات خوب باشه، پیدا کردن پاسخ این معادله برات راحته!

.

.

.

.

شاید بپسندید:فرزندان مخفی مرد گدا را پیدا کنید!

پاسخ آزمون تصویری شناخت زن مطلقه

اگر تا اینجا پیش رفتید، ممکن است بخشی از گروه افرادی باشید که نتوانسته اند بر آزمون تصویری شناخت زن مطلقه غلبه کنند، اما نگران نباشید، ما پاسخ را در پایان متن برای شما ارائه کرده ایم. اما قبل از دیدن پاسخ بهتر است 5 ثانیه دیگر و در تلاش دوم آزمون را رمزگشایی کنید.

شاید بپسندید: کدام زن شاغل و کدام خانه دار است | خیلی ها جواب درست ندادند!؟

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: چند اشتباه تو آشپرخانه دختر حواس پرت می بینی!؟

پاسخ آزمون تصویری شناخت زن مطلقه: لباس زن اول از سمت چپ نشان می دهد که او یک دختر دبیرستانی است. زن وسطی پیرزنی است که به نظر نمی رسد از همسرش جدا شده باشد. اما اگر دقت کنید زن اول از سمت راست تلاش دارد با حفظ زیبایی و شادابی خودش اینگونه به اطرافیانش بگوید که از طلاق گرفتن خود راضی است و مشکل روحی و روانی پیدا نکرده است. آیا سریع توانستید این آزمون را رمزگشایی کنید؟ این آزمون تنها نیاز به توجه به جزئیات داشت.

شاید بپسندید: یکی از 3 کیک را انتخاب کن تا بگم در تصمیم گیری های مهم چیکار می کنی!؟

پاسخ آزمون تصویری شناخت زن مطلقه

امیدوارم از آزمون تصویری شناخت زن مطلقه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: با پیدا کردن ارزش عددی میوه ها معادله آخر را حل کن!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: یک از گل ها را انتخاب کن تا بهت بگم آدم پیگیر و سرسختی یا آدم خوش خیال!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:با دلیل بگو که کدومیکی واقعاً معلم خوبی نیست!؟

 

 

برایتان جالب خواهد بود

حکایت ضرب المثل تا بوق سگ کار می کنم!

اگه چشات تیزه، تفاوت های دو تصویر خانه جادوگر را پیدا کن!

 آزمون هوش: ارزش عددی بابانوئل و کاج و گوزن ها را در 10 ثانیه پیدا کن!

با دلیل بگو که کدام زن بی فکر و بی مسئولیت تر است!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا