;
تفریح و سرگرمی

کدومیکی از این دختر خانما، نوه پیرزن است!؟

آزمون تصویری شناسایی نوه پیرزن: در آزمونی که امروز با شما به اشتراک گذاشته شده است، شما می توانید مهارت های شناختی خود را به نحو احسن مورد آزمایش قرار دهید. شما باید از تمام مهارت های شناختی خود برای انجام این تست استفاده کنید. این آزمون به گونه ای طراحی شده است که شما نیاز دارید دقت و تمرکز خود را به اندازه کافی مورد توجه قرار دهید.

به باور کارشناسان بسیاری از بازی های فکری می توانند، زمینه را برای فعالیت مغز فراهم کنند.  سوالات و بازی های فکری علاوه بر اینکه می توانند مهارت های شناختی شما را محک بزنند، آزمونی دقیق و جذاب برای بررسی میزان قدرت تحلیل شماست. آزمون تصویری شناسایی نوه پیرزن مجله خبری چشمک از جمله همین آزمون هاست که بسیار چالش برانگیز است. شما باید به کمک نشانه ها و نیز درک و منطق خود آن را حل کنید. فقط فراموش نکنید که برای حل آزمون تصویری شناسایی نوه پیرزن تنها 6 ثانیه فرصت دارید.

شاید بپسندید: سرباز مخفی که در کمین سرباز اصلی است را پیدا کن!

آزمون تصویری شناسایی نوه پیرزن

در تصویر آزمون تصویری شناسایی نوه پیرزن، یک پیرزن و دو نوجوان حضور دارند. پیرزن مدعی است که یکی از دو نوجوان، فرزند اوست. اما هر دو نوجوان این مسئله را کتمان می کنند. اما به واقع یکی از دو نوجوان، نوه این پیرزن است و احتمالا متاسفانه در جمع خجالت می کشد که بگوید این پیرزن مادر بزرگ اوست!

به نظر شما کدامیک از این نوجوانان، نوه واقعی این پیرزن است؟ دلیل شما برای ادعایتان چیست؟ پس با آمادگی کامل، تصویر زیر را نگاه کنید. تحلیل و منطق شما می تواند به حل این آزمون کمک کند. پس چشمان خود را ببندید. نفس عمیقی بکشید و سپس چشمان خود را باز کرده و به دقت زوایای تصویر را نگاه کنید.

شاید بپسندید:داستان جالب و شنیدنی ضرب المثل ماست​ ها را کیسه کردن!

آزمون تصویری شناسایی نوه پیرزن

احتمالاً بپسندید: تست قدرت تمرکز: چند نهنگ در تصویر وجود دارد!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: پرنده را پیدا کن: دیدن پرنده ای که خودش رو استتار کرده برای هر کسی ممکن نیست!

.

.

.

.

بیشتر بخوانید: حکایت ضرب المثل ریش گرو گذاشتن !

پاسخ آزمون تصویری شناسایی نوه پیرزن

آیا به پاسخ دست پیدا کرده اید؟فکر می کنید جواب را درست داده اید؟ اگر فکر می کنید زمان بیشتر نیاز دارید؛ می توانید زمان بیشتری اختصاص دهید. 6 ثانیه زمان دوم شما از همین حالا شروع شد.

شاید بپسندید: باهوشا بگن که کدوم زن، نوزاد زن زیر سرم رو دزدیده!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: با پیدا کردن ارزش عددی کاج و بابانوئل و عصا، مجموع عددی معادله آخر را پیدا کن!

جوای آزمون تصویری شناسایی نوه پیرزن: به خال گونه دخترک سمت چپ نگاه کنید. پیرزن نیز نمونه این خال را در گونه خود دارد. پس دختر سمت چپ نوه واقعی این پیرزن است! این آزمون یا معما، افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

شاید بپسندید: آدم ساکتی یا پرحرف | یکی از مترسک ها را انتخاب کن تا بفهمی!

جواب آزمون تصویری شناسایی نوه پیرزن

امیدوارم از آزمون تصویری شناسایی نوه پیرزن استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:داستان جالب و شنیدنی بی عقل و با عقل !

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:  حکایت شنیدنی حکم نا حق: مردی که از پس گردنی زدن پول در می آورد!

 

 

شاید برایتان جالب باشد

کدومیکی از مسافرا که تو ایستگاه اتوبوس هستند یک تفنگ مخفی کرده!؟

آیا می توانید 3 تفاوت در دو تصویر این خانم باکلاس را پیدا کنید!

زیباترین قسمت صورت یا اندام متولدین ماههای مختلف دقیقا کجاست؟!

هند رفتی و زولبیای خوشرنگ دیدی، نخور | میخوای بدونی چرا، این فیلم رو ببین!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + دو =

دکمه بازگشت به بالا