;
تفریح و سرگرمی

سوال هوش: کدوم خواستگاری واقعیه کدوم کیکه!؟

آزمون تصویری شناخت مراسم خواستگاری: محمد شایسته در بخش تفریح و سرگرمی امروز با یک آزمون جالب همراه شماست. شما برای حل این آزمون باید تمام توجه و دقت خود را روی این معمای تصویر متمرکز کنید. باید بدانید که یک نابغه واقعی که بسیار نکته سنج و تیزبین است می تواند در کمتر از 5 ثانیه این معما را رمز گشایی و حل کند. با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری شناخت مراسم خواستگاری همراه باشید و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

حل این سوالات و معماهای تصویری علاوه بر اینکه می تواند ذهن شما را آرام و از تمام دلمشغولی های زندگی راحت کند، در عین حال می تواند زمینه رشد مهارت های شناختی شما را فراهم کنند. با کمک آزمون شناخت مراسم خواستگاری واقعی و انجام این آزمون و دیگر سوالات و بازی های فکری، شما مغز را ورزش داده و وادار به فعالیت می کنید. افزایش فعالیت های مغز می تواند در بلند مدت دقت و جزئی نگری شما را افزایش دهد. زمان محدود این سوالات کمک زیادی می کند که شما بتوانید در زمان کم بر روی پدیده ها تمرکز و دقت کنید.

شاید بپسندید: تست هوش ریاضی: با توجه به دیگر عبارات، نتیجه عبارت آخر چند می شود!؟

آزمون تصویری شناخت مراسم خواستگاری

همانطور که در سطور بالا اشاره شد، مجله خبری چشمک امروز یک معمای تصویری جالب را با شما به اشتراک می گذارد. جزئیات تصویر و همچنین نوع منطق و تحلیل شما می تواند به رمزگشایی این سوال تصویری کمک زیادی بکند. آیا شما فکر می کنید که یک کارآگاه خبره برای حل سوالات و معماهای تصویری هستید؟ اگر چنین اعتقادی دارید بهتر است که آزمون تصویری شناخت مراسم خواستگاری را از دست ندهید. برای یافتن پاسخ صحیح نیاز به یک چشم دقیق و منطق و تحلیلی عالی دارید.

در تصویر آزمون تصویری شناخت مراسم خواستگاری شاهد دو تصویر مجزا از یک مراسم خواستگاری هستید. هر دو تصویر بسیار جالب و رمانتیک به نظر می رسند. اما یکی از تصویرها، یک مراسم ساختگی خواستگاری را به تصویر کشیده است! به نظر شما کدام مراسم خواستگاری ساختگی است!

شما برای انجام آزمون تصویری شناخت مراسم خواستگاری، فقط 5 ثانیه فرصت دارید. پس با دقت زیاد به تصویر نگاه کنید و تلاش کنید که آزمون تصویری شناخت مراسم خواستگاری را رمزگشایی نمائید.

شاید بپسندید: با پیدا کردن اعداد متفاوت بین اعداد 7 اثبات کنید که چشمانتان مثل عقاب تیزه!

آزمون تصویری شناخت مراسم خواستگاری

شاید بپسندید: اولین برداشت از تصویر نشان می دهد که آیا فرد محور و خودخواه هستی یا برعکس!؟

.

.

.

.

.

 

شاید بپسندید: در حالی که زن ژست گرفته، عکاس مفقود است | عکاس کجاست!؟.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:سوال هوش: در عبارت چهارم به جای علامت سوال، چه حرفی باید قرار بگیرد!؟

پاسخ آزمون تصویری شناخت مراسم خواستگاری

اتمام وقت! امیدواریم توانسته باشید که آزمون تصویری شناخت مراسم خواستگاری را رمز گشایی کنید. اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید، بهتر است بیشتر فکر کنید. در هر صورت شما اکنون پیروز این آزمون هستید. شما مغز خود را هر چند بسیار کوتاه ورزش داده اید. مطئناً با انجام منظم این سوالات در اینده خیلی سریع به پاسخ دست پیدا می کنید.

شاید بپسندید: سوال هوش ریاضی: پاسخ عبارت آخر را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید؟

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: سوال هوش: با پیدا کردن ارزش عددی گل ها، میزان هوش خود را محک بزنید!

پاسخ آزمون تصویری شناخت مراسم خواستگاری: تصویر سمت چپ یک مراسم خواستگاری ساختگی را به تصویر کشیده است. گویا دختر از قبل خبر دارد. هیچ اثاری از خجالت در چهره او دیده نمی شود. اما در تصویر سمت راست، صورت دخترک سرخ شده است. پسر با تگرانی منتظر واکنش دختر و جواب اوست. لذا این تصویر یک خواستگاری واقعی را به تصویر می کشد. شما چه فکر می کنید؟ تحلیل شما چیست؟ لطفا در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

شاید بپسندید: کدامیک از ربایندگان، همسر مرد اسیر شده است!؟

جواب آزمون تصویری شناخت مراسم خواستگاری

امیدوارم از آزمون تصویری شناخت مراسم خواستگاری استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: کلمه Monkey را در 9 ثانیه در میان کلمات Donkey ها پیدا کنید!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

اگر عدد گمشده جدول اعداد را پیدا کنی، هوش شما به هوش انیشتین نزدیک می شود!

اگه میخای بفهمی سبک زندگی سالم داری، یکی از چشم ها را انتخاب کن!

سوال هوش: زنی که پرستار بچه نیست و قصد ربودن کودک را دارد را شناسایی کنید!

با پیدا کردن زن کنجکاو بین فلامینگوها ثابت کن تمرکزت نمره اش 20 هست!

نوشته های مشابه

7 دیدگاه

  1. اصلا پاسخ قابل قبول نبود چون دختر سمت چپی هم داره گریه میکنه و اونهم میتونه واقعی باشه

  2. اسونه، کسی که لباس و شلوار آبی پوشیده و زن روبه روش گریه میکنه ساختگیه چون حلقه ازدواج دستشه و قبلا ازدواج کرده.

  3. اصلا چه ربطی داشت این تست هوش رو از یه جا نیار جوابشو نمیدونی سمت چپیه کلا الکیه چون هردوشون قبلاً ازدواج کردن حلقه دارن اما سمت راستیه واقعیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 11 =

دکمه بازگشت به بالا