;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناسایی مسیر امن: ماریا از کدام مسیر عبور کند تا بدون خطر به شهر برسد!؟

آزمون شناسایی مسیر امن: شاید با سوالات هوش زیادی روبرو شده باشید که از شما خواسته اند تا گزینه ای را که معقول تر و بهتر است انتخاب کنید. در واقع این گونه سوالات تلاش دارند میزان دقت و توجه شما را محک بزنند. در بسیاری از تست های هوش نیز این سبک سوالات گنجانده می شود و مخاطبان باید در زمان اندک بتوانند یک گزینه را انتخاب کنند. انتخاب گزینه مشخص باعث می شود که میزان درک و آگاهی و توانائیهای شناختی افراد توسط روان شناس سنجیده شود.

تست بررسی داشتن زندگی سالم: یکی از چشم ها را انتخاب تا بفهمید آیا سبک زندگی سالمی دارید؟

در آزمون شناسایی مسیر امن شما با یکی از همین سوالات روبرو هستید. پاسخی که شما به این آزمون ارائه می دهید می تواند میزان آگاهی ودقت شما را مورد توجه قرار دهده و مشخص نماید. فقط یادتان باشد که برای این آزمون و آزمون های مشابه، زمان را در نظر بگیرید. محدودیت زمان برای بالا بردن سطح تمرکز و دقت شماست. با آزمون شناسایی مسیر امن و مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی فرد غیرعادی زندان: کدامیک از افراد زندان، یک آدم عادی نیست!؟

آزمون شناسایی مسیر امن

سوال هوش تصویری امروز قطعا شما را به یاد شنل قرمزی و ماجراهای او خواهد انداخت. شما باید بتوانید با هوش و تحلیل خود به ماریا کمک کنید. ماریا دخترک روستایی است که برای شرکت در یک مسابقه ورزشی باید از دهکده خودشان به شهر برود. لذا او سفر خود را در بامداد شروع کرد. در مسیر عبور او از دهکده به شهر، او با سه مسیر روبرو است. به او کمک کنید که با انتخاب یکی از این مسیرها، سلامت به شهر رسیده و در مسابقه شرکت کند.

به تابلوها دقت کنید:

گزینه اول از مسیری می گذرد که خون آشام ها در این مسیر حضور دارند.

در مسیر گزینه دوم، شما شاهد وجود گل های وحشی زیادی خواهید بود که ازخود سم خاصی به هوا می دهند که ممکن است سبب مرگ شود!

گزینه سوم نیز مسیری که از وسط یک جنگل طلسم شده عبور می کند و برخی افراد ممکن هستند که در این جنگل و هزار توی آن برای همیشه گم شوند و نتوانند راه خروج را پیدا کنند!

به نظر شما کدام مسیر امن تر است؟ با دقت تمام فکر کنید. البته زمان شما محدود است. تنها 10 ثانیه برای ارائه پاسخ وقت دارید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی نمایشگاه نقاشی: به نظر شما این آثار متعلق به کدامیک از این هنرمندان است؟

آزمون شناسایی مسیر امن

.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناسایی بیمار قلابی:کدامیک از افراد زیر واقعا بیمار نیست!؟

.

.

.

 

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناسایی دزدهای بانک: اگر باهوشی بگو که کدامیک از دزدهای بانک، یک زن است!؟

 

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی اشتباه میز غذاخوری: اگر جزئی نگری،اشتباه تصویر را شناسایی کن!

.

پاسخ آزمون شناسایی مسیر امن

آیا مسیر امنی برای عبور ماریا پیدا کردید؟ قطعاً پاسخی که ارائه می دهید می تواند قدرت ذهنی و تمرکز شما را نشان دهد. اما اگر هنوز به پاسخ مشخصی نرسیدید؛ می توانید ده ثانیه دیگر بیشتر فکر کنید تا پاسخی درست و منطقی به آزمون شناسایی مسیر امن ارائه دهید!

.

.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی دانش آموز شیطون: کدام دانش‌آموز از ماژیک قرمز استفاده کرده است!؟

.

.

.

 

شاید بپسندید: از لحاظ منطقی کدامیک از این دو عروس با توجه به موقعیت، زودتر در معرض خطر مرگ قرار می گیرد!؟

 

بله درست است. گزینه یک بهترین گزینه است. اگر به تصویر و توضیحات دقت کرده باشید، ماریا در طول روز سفر خود را آغاز کرده است. خون آشام ها فقط در طول شب می توانند از پناهگاه خود خارج شوند و به دیگر موجودات زنده و انسان ها آسیب برسانند. ماریا باید عجله کند و قبل از غروب خورشید از این مسیر بگذرد.

 

شاید بپسندید: آزمون شناسایی اشتباه تصویر پارک: به خودت مطمئنی،در یک نگاه اشتباه تصویر را پیدا کن!

 

پاسخ آزمون

 

شاید برایتان جالب باشد: آزمون شناخت دروغگو: نابغه ها جواب بدن:چه کسی در حال دروغ گفتن است!؟| زن یا مرد!؟

 

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

شاید بپسندید: معمای تصویری چهره در جنگل را پیدا کنید! 8 ثانیه وقت دارید

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید بپسندید: آزمون شناخت فرد سیگاری: تنها یک نابغه، فرد سیگاری را در 5 ثانیه تشخیص می دهد!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید برایتان جالب باشد: سوال هوش حمل آب: کدام زن موفق می شود؟!

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

برایتان جالب خواهد بود: یکی از زندانیان تصویر مدعی است که زندانی دیگر کودک است، آیا او راست می گوید!؟

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

برایتان جالب خواهد بود: تست هوش آدم ربا کیست؟

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

برایتان جالب خواهد بود: معمای علمی سرما و گرما : اگر 24 ساعت در این شرایط باشند، چه کسی زنده خواهد ماند؟

 

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

امیدوارم از آزمون شناسایی مسیر امن استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

نوشته های مشابه

9 دیدگاه

  1. گزینهB میتواند با لباس خود جلو بینی ودهانش را بپوشاند وتا حد امکان از برخورد با درختان بپرهیزد

    1. استاد اخه وقتی a مشکل نداره ، چه دردی داره بیاد بیاد از b بره مگه کرمش گفته

  2. اگر به راه a نگاه کنید می خوره به جنگل و تو جنگل هم سایه هست و خون‌آشام توی سایه می تونه شکار کنه

    1. از بالا پشت‌بوم یه نگا به دور دورا بنداز چیزایی که ابی نیستن ولی اینقدر دورن که تو باهوش ابی میبینی شون یعنی حداقل 5 کیلومتر بات فاصله دارن که تا این برسه به درختا a تموم شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =

دکمه بازگشت به بالا