;
سینمافرهنگ و هنر

عکس کودکی بازیگران: عکس کودکی ۲۰ بازیگر مشهور سینمای ایران، کدوم بازیگر شبیه بچگیاشه؟

عکس کودکی بازیگران: افراد مشهور چهره‌های شناخته‌شده و محبوب جامعه هستند که زندگی خصوصیشان برای بسیاری از افراد جالب است. هواداران چهره های مشهور نه تنها پیگیر اخبار مربوط به ازدواج و طلاق سلبریتی ها بوده بلکه عکس های ویرال شده از آنها در فضای مجازی برایشان جذاب است و اغلب دوست دارند تا عکسی از دوران کودکی هنرمندان مورد علاقه خود را ببینند و بدانند که این بازیگران مطرح در دوران بچگی چه شکلی بوده اند. در این بخش از فرهنگ و هنر تصاویر کودکی چهره های هنری، ورزشی و سیاسی که در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است، جمع آوری کرده ایم.

شاید بپسندید: واکنش طنزآمیز بهنوش بختیاری به ابراز محبت جالب همسرش! + عکس

۱.کودکی علی شادمان

عکس کودکی بازیگران, علی شادمان بازیگر سینما و تلویزیون که در سرزمین مادری نقش رهی اردکانی را ایفا نموده است، متولد 4 آذر 1375 در ایلام است و از 10 سالگی با فیلم «میم مثل مادر» جلوی دوربین رفت. پدرش مسعود شادمان دکترای تاریخ و استاد دانشگاه و مادرش بتول رشنوادی معلم علوم بوده و تنها یک خواهر کوچکتر از خود به نام آرینا دارد.

شاید بپسندید:عکس های تازه منتشر شده آزاده زارعی بازیگر آوای باران با تغییرات حیرت آور بعد از 10 سال+ تصاویر

عکس کودکی بازیگران

۲.کودکی ستاره و لاله اسکندری

ستاره اسکندریبازیگر سینما و تلویزیون در 25 خرداد سال 1353 در تربت حیدریه متولد شد. او دو خواهر هنرمند به نام های لاله اسکندری (بازیگر) و سارا اسکندری (چهره پرداز) دارد. لاله اسکندری بازیگر سینما و تلویزیون در سی و یکمین روز از آذر ماه 1354 در تربت حیدریه متولد شد. او در زمینه عکاسی نیز فعالیت می کند. ستاره و لاله برادرزاده های عبدالحسین اسکندری گوینده و مجری رادیو و تلویزیون هستند.

احتمالا بپسندید: تغییر چهره فریبا نادری قبل و بعد از عمل زیبایی+اصلا آدم دیگه ای شده!

عکس بازیگران

۳.کودکی رضا یزدانی

عکس کودکی بازیگران, رضا یزدانی خواننده، نوازندهٔ گیتار، آهنگساز و بازیگر متولد ‎24 مهر 1352 در تهراناست که از نوجوانی فراگیری موسیقی را آغاز کرد و در آثاری چون خائن کشی، خوک، سوفی و دیوانه، از یادها رفته و…بازی کرده است.

شاید بپسندید: عکس بازیگر کودکی نقش آوای باران در آستانه ی 20سالگی | چه تغییر چهره ای داده!

عکس کودکی بازیگران

۴.کودکی مهدی پاکدل

مهدی پاکدل بازیگر سینما و تلویزیون که با نقش آفرینی درسریال‌های ستایش، کیمیا، جیران، هم گناه و… به چهره معروف و محبوبی میان مردم تبدیل شد،متولد 10 تیر 1359 در اصفهان است. او سه خواهر و دو برادر دارد، برادر بزرگش حسین پاکدل مجری و بازیگر و مسعود دیگر برادرش عکاس است. این بازیگر سال 1399 با رعنا آزادی ور بازیگر نقش سمیرا زخم کاری ازدواج کرده است.

شاید بپسندید: عکس هایی جدید از مرجانه گلچین در آستانه 60 سالگی | زیباتر از 18 ساله ها!

مهدی-پاکدل

۵.کودکی بهنوش طباطبایی

عکس کودکی بازیگران, بهنوش طباطبایی که این روزها با چهره زیبا و اندام متناسبی دیده می شود، متولد 27 اردیبهشت 1360 است و یک خواهر بزرگتر از خود به نام تینوش دارد. این بازیگر اولین بار سال 1374 در جدی نگیریم و چند سال بعد با نقش آفرینی در سریال یونس مقابل دوربین رفت.

بیشتر بخوانید: کامران نجف زاده بعد از پایان مأموریتش در نیویورک با موهای بلند به ایران بازگشت+عکس

عکس کودکی بازیگران

۶.کودکی محمد رضا گلزار

رضا گلزار بازیگر سینما و تلویزیون، مجری، نوازنده، خواننده و مدلینگ متولد 1 فروردین 1356 در تهران است که اصالت آذری دارد، این بازیگر در فیلم و سریال های زیادی ایفای نقش نموده، دو برادر و یک خواهر دارد و خرداد ماه سال 1402 با آیسان آقاخانی متولد 1376 و اهل زنجان ازدواج کرده است.

عکس کودکی بازیگران

۷.کودکی مهراوه شریفی نیا

عکس کودکی بازیگران, مهراوه شریفی نیا بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان و فرزند محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان متولد 29 فروردین 1360 است که به تازگی در سریال زخم کاری بازی کرده است، او در 8 سالگی و با بازی در فیلم سینمایی دزد عروسک ها و درکنار مادرش آزیتا حاجیان وارد عرصه بازیگری شد.

احتمالا بپسندید: چهره متفاوت مارال بنی آدم در نقش پروین اعتصامی+عکس و بیوگرافی

عکس کودکی بازیگران

۸.کودکی ملیکا شریفی نیا

عکس کودکی بازیگران، ملیکا شریفی نیا دختر کوچک محمد رضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان متولد 21 آبان 1365 است که رابطه خوبی با تنها خواهرش مهراوه دارد، او بازی در سینما را از سال 1370 با فیلمی به نام اوینار به کارگردانی شهرام اسدی شروع کرد.

ملیکا-شریفی-نیا

۹.کودکی محمد رضا هدایتی

محمد رضا هدایتی بازیگر،خواننده و صداپیشه کشورمان متولد 24 اردیبهشت ماه 1352 در شهر چابهار می باشد. پدرش بازنشسته نیروی انتظامی و مادرش خانه دار است. او با دیدن فیلم سناتور عاشق بازیگری شد و در فیلم و سریال های زیادی ایفای نقش نموده است.

احتمالاً بپسندید: تغییرات چهره و استایل اندیشه فولادوند بازیگر نقش طلا در بانوی عمارت + تصاویر

عکس کودکی بازیگران

۱۰.کودکی محمد علیزاده

عکس کودکی بازیگران، محمد علیزاده خواننده، ترانه‌سرا و آهنگساز متولد 23 دی 1360 در کرج است، علیزاده نخستین آهنگ خود را در سن 24 سالگی اجرا کرد و اولین آلبوم رسمی خود را در سال 1387 به نام همخونه منتشر نمود. محمد علیزاده به اجرای تیتراژ برنامهٔ کوله‌پشتی، سریال گاندو، سریال‌های زخم، برادر و…پرداخته است.

بیشتر بخوانید: همسر و دختر واقعی بهبود فریبا بیرون سریال پایتخت+عکس و بیوگرافی

عکس کودکی بازیگران

۱۱.کودکی حمید گودرزی

عکس کودکی بازیگران، حمید گودرزی بازیگر و مجری متولد 2 آذر 1356 در بروجرد است و اصالتا لر می باشد. اولین بار با سریال دانی و من وارد قاب تلویزیون شد. این بازیگر تیر 1398 در مراسم نوزدهمین جشن حافظ از همسر خود رونمایی کرد، ایشان از چهره های هنری نیستند.

عکس کودکی بازیگران

۱۲.کودکی حامد بهداد

حامد بهداد بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان که برای نخستین بار با فیلم «آخر بازی» با پیشنهاد رامبد جوان به سینمای ایران معرفی شد؛ متولد 26 آبان 1352 در مشهد است، پدرش محمود تفنگساز صابری بهداد شاعر و یک برادر کوچک‌تر از خودش به نام حسام دارد.

شاید بپسندید: لباس دانش آموزان در کشورهای مختلف +عکس های بخش دوم

عکس کودکی بازیگران

۱۳.کودکی هومن سیدی

عکس کودکی بازیگران، هومن سیدی بازیگر و کارگردان معروف کشورمان متولد 8 آذرماه سال 1359 در رشت است. این بازیگر که در آثاری چون عاشقانه، گلشیفته، قورباغه و… ایفای نقش نموده، در سال 1393 با بیتا اصلانی ازدواج کرد و دختری به نام نیل دارد.

مهراوه-شریفی-نیا

۱۴.کودکی سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی، بازیگر و مجری سابق متولد 16 مهر 1358 در تهران است، مادرش نائب رئیس سابق فدراسیون شنای بانوان و پدرش مهندس مکانیک و صاحب یک شرکت ماشین الات بوده و دارای یک خواهر و برادر است که هر دو ساکن خارج از کشورند.او همسر همایون شجریان، خواننده سنتی و پسر خسروی آواز ایران است.

عکس بازیگران

۱۵.کودکی جواد رضویان

عکس کودکی بازیگران، سید جواد رضویان بازیگر، کارگردان و خواننده متولد 6 مرداد 1353 در قم می باشد.او در سال اول دانشگاه با مهران غفوریان، امیر غفارمنش و بیژن بنفشه خواه همکلاس بود و به کمک آن ها وارد عرصه بازیگری شد. سید جواد رضویان سال هاست ازدواج کرده که ثمره این زندگی یک دختر بنام یامین است.

عکس کودکی بازیگران

۱۶.کودکی حسام نواب صفوی

حسام نواب صفوی بازیگر سریال کیف انگلیسی که به جز بازیگری، وکیل نیز می باشد، متولد 22 شهریور سال 1353 در تهران است، پدرش سال ها قاضی و وکیل و عمویش زنده یاد اسماعیل نواب صفا ترانه سرا بود، بسیاری معتقدند این بازیگر شبیه الویس پریسلی بازیگر و خواننده آمریکایی است.

عکس کودکی بازیگران

۱۷.کودکی ترلان پروانه

عکس کودکی بازیگران، ترلان پروانه بازیگرجوان سینما و تلویزیون که از دوران کودکی وارد این حرفه شد، متولد 18 تیر 1377 در شیراز است. علفزار، آهوی پیشونی سفید، گربه سیاه، پدر خوانده و… از آثار این خانم بازیگر هستند.

عکس کودکی بازیگران

۱۸.کودکی ستاره پسیانی

ستاره پسیانی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر نوه جمیله شیخی و دختر زنده یاد آتیلا پسیانی و فاطمه نقوی متولد 17 شهریور 1364 در تهران است. او در فیلم هایی چون خاتون، زیرخاکی، جیران و…بازی کرده است.

عکس بازیگران

۱۹.کودکی فرزاد فرزین

عکس کودکی بازیگران، فرزاد فرزین خواننده پاپ ایرانی متولد 3 تیر 1360 در تهران است که نه تنها به عنوان یک خواننده محبوب بلکه به عنوان یک ترانه‌سرا و آهنگساز نیز شناخته می‌شود. او در زمینه‌های مختلف هنری فعالیت داشته و علاوه بر خوانندگی و ترانه‌سرایی، سابقه بازی در فیلم‌های سینمایی و سریال های نمایش خانگی را نیز دارد.

عکس بازیگران

۲۰.کودکی بهرام رادان

عکس کودکی بازیگران، بهرام رادان، بازیگر معروف سینما و تلویزیون ایران، در تاریخ 8 اردیبهشت 1358 در تهران متولد شد. او یک هنرپیشه با کارنامه‌ای پربار و توانمند است و در اثرهای متنوعی نقش‌آفرینی کرده است.

از جمله آثار برجسته بهرام رادان می‌توان به فیلم‌ها و سریال‌هایی چون “جیران”، “سنتوری”، “شورعشق”، “آواز قو”، “آشفتگی”، “آتش بس”، “طلوع تاریک”، “گاوخونی” و… اشاره کرد.

عکس کودکی بازیگران

برایتان جالب خواهد بود

احتمالاً بپسندید: تغییر چهره متین ستوده بازیگر نقش ترانه در سریال لیسانسیه ها | این واقعاً اون نیست!

سرنوشت سوسانو، آیا در تاریخ سوسانو توسط جومونگ کشته شد!؟| عکس

جدیدترین عکس های شخصی اوریم آلاسیا بازیگر سریال شربت زغال اخته!

سرنوشت عجیب بازیگران سریال خانه سبز بعد از ۲۷ سال+فیلم و عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =

دکمه بازگشت به بالا