;
تفریح و سرگرمی

با پیدا کردن تفاوت های دو تصویر فیل اثبات کنید که تمرکزتان 20 است!

آزمون شناخت تفاوت تصویر فیل: آزمون ها و چالش هایی که شما در آن ها باید تفاوت ها را شناسایی کنید، برای ورزش مغز بسیار مفید هستند. شما باید 3 تفاوت دو تصویر فیل بامزه را در کمتر از 7 ثانیه شناسایی کنید. اگر بتوانید در آزمون شناخت تفاوت تصویر فیل، تفاوت ها را در زمان مشخص شده شناسایی کنید مشخص می شود که شما دارای ذهنی متمرکز و چشمانی تیزبین هستید. این موفقیت مستلزم دقت، تمرکز و قدرت بینایی کافی است. پس اگر جرات دارید تا میزان توانائیهای شناختی خود را مورد سنجش قرار دهید با آزمون شناخت تفاوت تصویر فیل همراه شوید.

باید گفت که برای حل آزمون شناخت تفاوت تصویر فیل که سر و صدای زیادی در شبکه های اجتماعی ایجاد کرده است، باید تمام حواس خود را فعال کنید. طراح و سازنده آزمون شناخت تفاوت تصویر فیل با توجه به نظراتی که ذیل این تصویر در شبکه اجتماعی ردیت منتشر شد، معتقد است که تنها 16 درصد از اشتراک کنندگان توانستند در تلاش اول تمام 3 تفاوت موجود میان دو تصویر فیل را شناسایی کنند. آیا آماده هستید که یک رکورد جدید را در انجام چنین آزمون هایی ثبت کنید؟ پس با آزمون شناخت تفاوت تصویر فیل و مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: تست قدرت تمرکز: کدامیک از لیوان ها، سریع‌تر پر می شود!؟

آزمون شناخت تفاوت تصویر فیل

باید آنچه که شما در آزمون شناخت تفاوت تصویر فیل با آن روبرو هستید: باید در کمتر از 7 ثانیه 3 تفاوت میان این دو تصویر فیل را پیدا کنید.

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

تمام حواس خود را فعال کنید و با غلبه بر تمرینات تصویری پیچیده نشان دهید که متخصص هستید. تمام جزئیات آزمون شناخت تفاوت تصویر فیل را به دقت تجزیه و تحلیل کنید زیرا تنها در این صورت است که می توانید 3 تفاوت را پیدا کنید. همانطور که اشاره شد شما فقط 7 ثانیه فرصت دارید تا پیروز شوید! زمان شما از هم اکنون شروع شد.

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که وقتی پر است راه می رود وقتی خالی است می ایستد!؟

آزمون شناخت تفاوت تصویر فیل

شاید بپسندید: در تصویر مسابقه دوچرخه سواری چه اشتباهاتی وجود دارد!؟

.

.

.

 

بیشتر بخوانید: تست قدرت تمرکز: در تصویر، نکته مخفی ترسناک را پیدا کنید!

.

.

.

.

شاید بپسندید: با پیدا کردن تفاوت های دو تصویر سگ آبی، اثبات کن که چشمات مثل عقاب تیزه!

پاسخ آزمون شناخت تفاوت تصویر فیل

در صورتی که 3 تفاوت دو تصویر از فیل را در 7 ثانیه پیدا کردید به شما تبریک می گوئیم. فقط افراد شجاع تشویق می شوند تا این چالش تصویری را انجام دهند که در رتبه های بالای در آزمون های چالشی قرار دارد. لذا اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید، طبیعی است. پس می توانید دوباره تلاش کنید تا تفاوت ها را پیدا کنید. می دانیم که آزمون به این راحتی نبود، اما مهم این است که شما تلاش کردید.

شاید بپسندید: فقط یک نابغه باهوش اشکالات تصویر زمین بازی را پیدا می کند!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:آزمون تمرکز: کدوم طاووس با دوتای دیگه فرق داره!

پاسخ آزمون شناخت تفاوت تصویر فیل: تمام تفاوت ها در تصویر ذیل علامتگذاری شده اند. آیا شما توانستید در زمان مشخص شده، این تفاوت ها را پیدا کنید.

بیشتر بخوانید: آزمون هوش: چه کسی جمله را بر روی درب دفتر مدیر نوشته است!؟

جواب آزمون شناخت تفاوت تصویر فیل

امیدوارم از آزمون شناخت تفاوت تصویر فیل استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: اگر تیزبین باشی 139 رو در یک نگاه پیدا می کنی!

 

برایتان جالب خواهد بود

دانش‌آموزی که قصد دارد در امتحان ادبیات تقلب کند را شناسایی کنید!

شاید بپسندید: سوال هوش ریاضی: نتیجه عبارت آخر چند می شود!؟

آزمون قدرت تمرکز: کدامیک از فنجان ها، زودتر توسط قهوه پر می شود!؟

با پیدا کردن گل متفاوت، قدرت تمرکز خود را ارزیابی کنید | فقط 5 درصد افراد موفق شدند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 11 =

دکمه بازگشت به بالا