;
تفریح و سرگرمی

کدامیک از این 3 زن، مرد تصویر را به قتل رسانده است!؟

آزمون شناسایی قاتل در هتل: وقت آن است که با حل معماهای تصویری نشان دهید که یک نابغه هستید. ذهن و میزان توانائیهای شناختی خود را بیازمایید. آیا می توانید در آزمون شناسایی قاتل در هتل، آنچه را که از شما خواسته شده است را در 5 ثانیه رمزگشایی کنید. چه کسی قاتل مسافر هتل است؟ تنها یک نابغه می تواند آن را رمزگشایی کند. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی قاتل در هتل همراه شوید.

این بار معمای تصویری را برای شما آورده ایم که توجه بسیاری را در بین کاربران شبکه های اجتماعی به خود جلب کرده است و دلیل آن بالا بودن درجه سختی آن است. بنابراین، اگر شما عاشق حل آزمون های تصویری هستید، می دانیم که قادر به حل این چالش خواهید بود. اگر می خواهید مهارت های ذهنی خود را بررسی کنید، به خاطر داشته باشید که برای این تست یا پازل تصویری اینترنتی حداکثر زمان 5 ثانیه وقت خواهید داشت. بنابراین اگر می خواهید از معما عبور کنید باید عجله کنید.

شاید بپسندید:بین سیب های کرم خورده فقط یه سیب سالم هست، تیزبین باشی راحت پیداش می کنی!

آزمون شناسایی قاتل در هتل

چه کسی قاتل است؟ اگر از قبل پاسخ صحیح را دارید، پس بر چالش غلبه کرده اید، اما اگر هنوز آن را کشف نکرده اید، به یاد داشته باشید که زمان در حال گذر است و باید بدوید تا بتوانید به هدفی اصلی آزمون شناسایی قاتل در هتل برسید.

در تصویر می توانید سه پیشخدمت را مشاهده کنید. احتمالاً کارکنان یک هتل هستند که هر یک مشغول به کار هستند. طراح آزمون معتقد است که یکی از این سه زن یک قاتل اجیر شده است و او مرد تصوسر را به قتل رسانده است.

شاید در نگاه اول شناسایی این زن بسیار مشکل و حتی غیرممکن باشد، اما شما با کمک یک نشانه کوچک می توانید او را شناسایی کنید. آیا شما می توانید او را در زمان مشخص شده 5 ثانیه قبل از اینکه به هدف خود برسد شناسایی کنید!؟ اگر آماده هستید تصویر آزمون شناسایی قاتل در هتل را با هم مرور می کنیم. برای انجام این آرزمون فقط 5 ثانیه وقت دارید.

شاید بپسندید:اگه تو یه نگاه خرگوش رو بین گربه ها پیدا کنی، آخر تیزبینا هستی!

آزمون شناسایی قاتل در هتل

شاید بپسندید: کدامیک از این دو گارسون یک قاتل است!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: یکی از آدم رباها همسر مرد اسیره، به نظر شما کدومیکی است!؟

.

.

.

شاید بپسندید: یه چشم تیزبین میتونه، دخترک سبز رو بین آدم فضایی ها پیدا کنه!

پاسخ آزمون شناسایی قاتل در هتل

آیا موفق به یافتن پاسخ صحیح شدید؟ اگر هنوز نتوانستید پاسخ را پیدا کنید، می توانید هر چه بیشتر تصویر آزمون شناسایی قاتل در هتل را مورد بررسی قرار دهید.

شاید بپسندید: یک شیر کوهی در کمین گوزن جنگلی است، آیا می توانید آن را شناسایی کنید!؟

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: اگه بتونی دو پرنده مخفی تصویر رو پیدا کنی دقت و تمرکزت عالیه!؟

 

 

 

.

احتمالاً بپسندید: چشات تیز مثل عقاب باشه، 4 تا گوزن تصویر رو تو یه نگاه پیدا می کنی!

پاسخ آزمون شناسایی قاتل در هتل: پاسخ صحیح اول از سمت راست است. پیش بندی که دارد بیشتر شبیه آشپزهاست. لذا به نظر نمی رسد که در اتاق مسافر هتل کاری داشته باشد. احتمالاً او با اتو بر مرد به قتل رسیده ضربه وارد کرده است و این مسئله باعث خونریزی در فرد و در نهایت مرگ او شده است. شما چه فکر می کنید؟ در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

شاید بپسندید: با حرکت دادن 4 کبریت این فلش را به 2 فلش تبدیل کن!|اثبات کن ضریب هوشی ات بالاست!

پاسخ آزمون شناسایی قاتل در هتل

امیدوارم از آزمون شناسایی قاتل در هتل استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید:اگه چشات تیز باشه 5 تفاوت تصویر باغچه رو تو 10 ثانیه تشخیص میدی!

 

 

 

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

شاید بپسندید:با پیدا کردن 3 تفاوت تصویر دخترک، تیزی خودت رو اثبات کن!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: چشات مثل شاهینه، پس 3 تفاوت تصویر دو عاشق را پیدا کن!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: فقط تیزبین ها میتونن بز کوهی که خودش رو میون صخره ها استتار کرده، شناسایی کنند!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: قدرت بالقوه ات چیه!؟ اگه خبر نداری یکی از تصاویر کارتونی رو انتخاب کن تا بهت بگم!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: حکایت مرد نابینای نکته سنج که قماربازان شهر را ضربه فنی کرد!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: درخت گیلاسی که در این تست انتخاب می کنید، شخصیت آرام یا هیجانی شما را آشکار می کند!

شاید برایتان جالب باشد

 3 تا تفاوت بین تصویر دو مرغابی کنار برکه هست | دقت ات بالا باشه میتونی پیداشون کنی!

 یکی از این سه ماجراجو پس از پریدن از هواپیما دچار سانحه شد!| کدومیکی و چرا؟

داستان جالب و شنیدنی مردی که از داروخانه دیب می خواست!

چیستان:  آن چیست که سر ندارد، کلاه دارد، یک پا دارد و کفش ندارد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا