;
تفریح و سرگرمی

تست شخصیت:رنگ درب خانه چه چیزی درباره شخصیت شما می‌گوید!

آیا تا به حال در مورد روانشناسی رنگ شنیده اید؟ آیا می دانستید که حتی رنگ درب خانه شما نیز معنایی پشت آن دارد؟ اگر نه، آماده شوید تا یک دنیای کاملاً جدید به روی شما باز شود. با تست شخصیت شناسی تصویری درب های رنگی با چشمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت: یکی از این شش درب را انتخاب کنید تا خود را بهتر بشناسید!

تست شخصیت شناسی تصویری درب های رنگی و روان شناسی رنگ ها

روان شناسی رنگ ها به مطالعه چگونگی تأثیر رنگ ها بر روحیه ما می پردازد. رنگ نیرویی در زندگی ما است که اغلب نادیده گرفته می شود. با این حال، آنقدر نقش مهمی در درک بصری ما ایفا می کند، که جای تعجب است که درک روانشناسی پشت رنگ های مختلف در ذهن خودآگاه و ناخودآگاه ما بازی می کند. رنگ‌هایی که برای رنگ آمیزی در خانه انتخاب می‌کنید، بسته به اتاق، طبیعتاً فضای خاصی را ایجاد می‌کنند و شما بیشتر از دانستن این موضوع در مورد خود شگفت‌زده خواهید شد.

برای درک این موضوع، ممکن است بخواهید خودتان آن را ببینید. مجموعه‌ای از درب‌های خانه را تهیه کرده‌ایم که در رنگ‌های مختلف رنگ‌آمیزی شده‌اند و هر کدام استدلال روان‌شناختی دارند که چیزی در مورد شخصیت شما آشکار می‌کند. بیایید نگاهی بیندازیم و ببینیم.

درب قرمز

تست شخصیت شناسی تصویری درب های رنگی

تاریخچه داشتن درب قرمز بسیار گرم و دلپذیر است. اگر دیدید درب کسی قرمز رنگ شده است، به راحتی می فهمید که صاحب خانه آمادگی دارد که در صورت نیاز از شما در خانه خود استقبال کند تا شما استراحت کنید. همچنین، صاحبان خانه اگر وام مسکن خود را پرداخت کرده بودند، درهای خانه را قرمز رنگ می کردند، زیرا یک نگرانی کمتر داشتند!

بیشتر بخوانید: تست شخصیت شناسی درب:بیشتر از همه، دوست دارید از کدام درب عبور کنید؟

درب سبز در تست شخصیت شناسی تصویری درب های رنگی

درب سبز در تست شخصیت شناسی تصویری درب های رنگی

سبز رنگی شفابخش و رنگ طبیعت مادر است. اگر یک درب سبز دارید، ممکن است فردی متواضع و هماهنگ باشید که برای تعادل و همه چیز منصفانه تلاش می کند. لذا شما ترجیح می دهید با صحبت کردن خارج از نوبت و گفتن چیزهایی که ممکن است جسورانه تلقی شوند، از خط خارج نشوید.

درب خانه آبی تیره یا روشن

درب خانه آبی تیره یا روشن

اگر درب آبی روشن داشتید، احتمالاً بسیار خوش بین و پر از امید هستید. توصیه های خوبی می کنید و با دقت به حرف های دیگران گوش می دهید. شوخ طبعی شما خیلی ها را سرگرم می کند و شوخی های شما مردم را به خود جذب می کند. اگر درب آبی تیره تری داشتید، پس کمی درونگراتر هستید. شما رفتاری آرام‌بخش دارید که باعث می‌شود اطرافیانتان کمی احساس بی قراری کنند.

درب نارنجی در تست شخصیت شناسی تصویری درب های رنگی

درب نارنجی در تست شخصیت شناسی تصویری درب های رنگی

نارنجی رنگ روشنی است و می تواند نشان دهنده شخصیت جسور شما باشد. این رنگ، خانه ای مطمئن را نشان می دهد، با افرادی که ریسک پذیر هستند. این رنگ به بازدیدکنندگان کمک می‌کند تا احساس خوش‌آمدگویی داشته باشند، زیرا باعث می‌شود قبل از اینکه در بزنند احساس دعوت شدن کنند. نارنجی همچنین رنگی برای القای گرسنگی است، بنابراین اغلب روی درب رستوران ها نقاشی می شود.

بیشتر بخوانید: کدام درب به خوشبختی باز می‌شود: انتخاب درب،شخصیت شما را آشکار می‌کند!

درب سفید

درب سفید

رنگ سفید به دلیل داشتن رنگ خلوص بدنام است. احساس تمیزی و رسمی بودن را القا می کند. کسانی که از آنجا عبور می کنند، احساس می کنند که شما یک خانواده آرام و ساده انگار هستید.

درب زرد در تست شخصیت شناسی تصویری درب های رنگی

درب زرد در تست شخصیت شناسی تصویری درب های رنگی

زرد، رنگ جذابی است، زیرا بسیار روشن است. دری که با این سایه رنگ شده باشد به سختی میتوان توجه دیگران را به خود جلب کند. این رنگ نمایانگر یک فرد روشن و حبابی است. بنابراین خانواده شما ممکن است دسته از افراد باشند که خیلی آرام و بدون دغدغه به دنبال کارهای خود هستند و تمام انرژی خود را در طول روز برای خود خرج می کنند.

درب خانه صورتی

درب خانه صورتی

صورتی یک رنگ رمانتیک است، مهم نیست چه سایه ای را انتخاب می کنید. صورتی ملایم ممکن است نمایانگر یک رابطه گرم و دوست داشتنی باشد، در حالی که صورتی روشن تر و عمیق تر ممکن است نشان دهنده اشتیاق بیشتری در روابط عاشقانه شما باشد. به غیر از رنگ های رمانتیک، صورتی رنگی است که نشان دهنده محبت است. درب صورتی خانه شما، ممکن است سبب شود که مردم تصور کنند که شما عاشق طبیعت هستید.

بیشتر بخوانید: تست:اگر در شرایط تصویر قرار بگیرید، ابتدا چه کاری انجام می‌دهید؟

درب خانه مشکی در تست شخصیت شناسی تصویری درب های رنگی

درب خانه مشکی در تست شخصیت شناسی تصویری درب های رنگی

مشکی رنگ پیچیدگی است. همچنین نشان دهنده اقتدار است، بنابراین شما ممکن است فردی با اراده قوی و رویکرد جدی به زندگی باشید.

شما چی فکر میکنید؟ آیا رنگ درب مورد علاقه شما نشان دهنده شخصیت شماست؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت: یک شکل را انتخاب و استعداد پنهان خود را پیدا کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =

دکمه بازگشت به بالا