;
فرهنگ و هنرفیلم و سریال

بازیگر خردسال فیلم طوطیا در آستانه 32 سالگی اش، استاد دانشگاه شده+عکس و بیوگرافی

آیدا مطلبی بازیگر فیلم طوطیا و روزهای زندگی، متولد 1371 است که در حال حاضر ازدواج کرده است . شایعه ای که سالها به اشتباه در مورد این بازیگر ذکر شده این است که همان سالهای کودکی در راه برگشت از مشهد به همراه خانواده اش تصادف و فوت کرده است ؛ که این خبر در خصوص این بازیگر صدق نمیکند و در واقع این خبر مربوط به بیتا توکلی بازیگر خردسال فیلم سام و نرگس و در چشم باد است. در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر در مجموعه فیلم و سریال مجله خبری چشمک با بیوگرافی آیدا مطلبی بازیگر فیلم طوطیا و عکس های جدید او همراه باشید.

بیوگرافی آیدا مطلبی

آیدا مطلبی متولد ۱۱ اسفند ۱۳۷۱ در تهران، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است. او با بازی در سریال روزهای زندگی و فیلم طوطیا به شهرت رسید و از دوران کودکی به واسطه مرحوم ایرج قادری وارد عرصه بازیگری شده و در حال حاضر در سینما و تلویزیون فعالیتی ندارد و خبری از ایشان نیست. آیدا مطلبی سال هاست در هیچ فیلم و سریالی بازی نکرده است.

از نکات جنجال‌ برانگیز در رابطه با زندگی او باید به شایعه‌ای اشاره کرد که پیرامون تصادف این بازیگر در خردسالی شکل گرفت. در سال هشتاد و چهار خبری به غلط منتشر و در آن به تصادف رانندگی و فوت این بازیگر به همراه والدینش در راه مشهد اشاره شد، در حالی‌که این خبر راجع به بیتا توکلی دیگر بازیگر خردسال سینمای دهه‌های هفتاد و هشتاد بود که از قضا شباهت زیادی هم به آیدا مطلبی داشت.

آیدا مطلبی و بیتا توکلی
.
متأسفانه بیتا توکلی در یک سانحه‌ی‌رانندگی در راه مشهد دار فانی را وداع گفت. بیتا توکلی با بازی در سریال «در چشم باد» به شهرت رسیده بود و البته پیشتر در فیلمهای «سام و نرگس» و «چتری برای دو نفر» بازی کرده بود.

زندگینامه آیدا مطلبی

آیدا مطلبی در سال ۱۳۷۱ در تهران متولد شد. او توسط ایرج قادری به سینما راه یافت و فعالیت خود را در سینما و تلویزیون در پیش گرفت. او در سریال روزهای زندگی نقش نوه داریوش ارجمند، دختر کتایون ریاحی و مجید مظفری را بر عهده داشت.

حضور در فیلم طوطیا

طوطیا فیلمی به کارگردانی ایرج قادری، نویسندگی علیرضا داوودنژاد و تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته محصول سال ۱۳۷۷ است. این فیلم در تاریخ ۲۹ اسفند ۱۳۷۷ در سینماهای ایران اکران شده است.

آیدا مطلبی بازیگر فیلم طوطیا

جلسهٔ خانم‌ها در تعاونی مستقل بانوان تشکیل شده و شقایق مدیرعامل این تعاونی برای ساخت یک مجتمع پزشکی تخصصی کودکان احتیاج به پول بیشتری پیدا می‌کند. همسر شقایق، سیاوش، امتحان دورۀ تخصصی دکترا را در پیش دارد، ولی شقایق کارهای خانه را بر عهدۀ او می‌گذارد. سیاوش اعتراض می‌کند، اما شقایق فکر می‌کند که سیاوش نمی‌خواهد او در کار بیرون رشد کند. اختلاف بالا می‌گیرد و شقایق با قهر به خانهٔ پدر می‌رود.

فعالیت های هنری

روزهای زندگی یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی به کارگردانی «سیروس مقدم» است که طی سال‌های ۱۳۷۸-۱۳۷۷ تهیه و در سال ۱۳۷۹ از شبکه ۳ پخش گردید. این مجموعهٔ تلویزیونی، درباره یک استاد دانشگاه است که به تازگی دکترای خود را در رشته «جامعه‌شناسی» از دانشگاه فرانکفورت دریافت کرده و به ایران بازمی‌گردد و مشغول تدریس در دانشگاه می‌شود.

مطلبی در دوره هفدهم جشنواره فجر در سال ۱۳۷۷ موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش دوم زن برای فیلم طوطیا شد و همچنین لوح تقدیر بهترین بازیگر خردسال را از شبکه ۳ از آن خود کرد.

آیدا مطلبی بازیگر فیلم طوطیا

سریال و مجموعه های تلویزیونی

  • سریال آژانس دوستی
  • سریال روزهای زندگی در نقش بهار
  • فیلم سینمایی سام و نرگس و همبازی بودن با محمدرضا گلزار

فیلم شناسی

  • آقای رئیس جمهور در نقش لیلا
  •  فیلم طوطیا در نقش طوطیا

عکس های جدید

 

آیدا مطلبی بازیگر فیلم طوطیا

 

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

شاید بپسندید: تغییرات زیاد خانه و کوچه آقاماشالله سریال خانه به دوش پس از 20 سال+عکس

بیشتر بخوانید: گریم خاص و جالب هدیه بازوند در نقش کولبر+عکس و بیوگرافی

شاید بپسندید: استایل عجیب و غریب دونگی در خیابان های سئول+عکس

احتمالا بپسندید: الهه حمیدی خواننده تیتراژ علی کوچولو و آهنگ فیلم خواهران غریب پس از 40 سال+عکس و آهنگ ها

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا