;
تفریح و سرگرمی

با پیدا کردن عدد 831 اثبات کن دید چشمات عالیه!

آزمون دید با شناسایی عدد 831: آنچه که در آزمون دید با شناسایی عدد 831 مورد توجه قرار گرفته است، یافتن عدد متفاوت در میان انبوه اعداد 931  است. شما اگر ذهنی آرام و چشمانی تیزبین داشته باشید، می توانید در یک نگاه کوتاه این عدد را شناسایی کنید. شاید دیدن عدد 831 در میان انبوه اعداد 931 به اسانی نباشد. پس با مجله خبری چشمک و آزمون دید با شناسایی عدد 831 همراه باشید.

اجازه ندهید اعداد دیگر شما را در تلاش برای یافتن 831 دچار سرگیجه کنند. یکی از معدود افرادی باشید که توانسته اند این معمای تصویری را حل کنند. این بار یک معمای تصویری غیرمعمول را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک با شما به اشتراک گذاشته ایم. در آزمون دید با شناسایی عدد 831 شما باید عدد متفاوت را شناسایی کنید. ما تضمین می کنیم که این آزمون سطح مشاهده و چابکی ذهنی شما را مورد ازمایش قرار می دهد.

شاید بپسندید:اگر فکر می کنی نابغه ریاضیاتی در 10 ثانیه، پاسخ عبارت ریاضی را بدست بیار!

آزمون دید با شناسایی عدد 831

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

بسیار مهم است که چشمان خود را کاملا باز کنید تا بتوانید تصویری را که در مقابل چشمان شما قرار گرفته است را با تمام جزئیات مورد بررسی قرار دهید.

آزمون دید با شناسایی عدد 831، ممکن است یک چالش ساده به نظر برسد، اما به این سادگی نیست، زیرا شما فقط 5 ثانیه فرصت دارید تا پاسخ را پیدا کنید. زمان محدود است و ما از آن آگاه هستیم، اما از این طریق می توانید خود را آزمایش کنید و قدرت بینایی خود را بررسی کنید. اگر شما فردی هستید که عاشق نوع خاصی از پازل های تصویری هستید که در آن باید تفاوت ها را پیدا کنید، پس این بازی فکری تصویری برای شما عالی است.

شاید بپسندید: آزمون هوش: چه کسی کودک تصویر را ربوده است!؟

آزمون دید با شناسایی عدد 831

احتمالا بپسندید: چیستان: آن چیست که در کوهستان اتفاق می افتد، اما جزء اصلی تقویم است!

.

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون قدرت دید: شیری را که به دنبال طعمه است را در تصویر شناسایی کنید!

 

 

.

.

شاید بپسندید: چیستان: کدام شهر بندری است که در نام خود یکی از کشتی‌های جنگی را دارد!؟

پاسخ آزمون دید با شناسایی عدد 831

تعداد بسیار کمی از افراد در تلاش اول توانسته اند عدد 831 را در تصویر پیدا کنند. اگر شما تشخیص داید به شما تبریک می گویم! اما اگر نه، احساس بدی نداشته باشید. می توانید تلاش دوم خود را اعمال کنید.

شاید بپسندید: آیا این بچه واقعا خودش رو خیس کرده یا بقیه دارن اذیتش می کنند!؟

.

.

.

.

.

 

شاید بپسندید: آزمون هوش: عددی که باید جایگزین علامت سوال شود را پیدا کنید!

پاسخ آزمون دید با شناسایی عدد 831 : ما پاسخ را در تصویر ذیل برای شما ارائه کرده ایم. در تصویر زیر عدد 831 علامتگذاری شده است.

شاید بپسندید: یکی از کاپ کیک ها با بقیه فرق داره که فقط افراد چشم عقابی متوجه اش میشن!

جواب آزمون با شناسایی عدد 831

امیدوارم از پاسخ آزمون دید با شناسایی عدد 831 استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: کدام یک از این دو زن قاتل، همسر خود را به قتل رسانده است!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: فقط نابغه ها در 10 ثانیه پاسخ عبارت (44+4-4÷4×4=؟) را پیدا می کنند!

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

حکایت ضرب المثل سواره خبر از حال پیاده ندارد و سیر از گرسنه!

ارزش عددی خوراکی ها و کتاب را در عبارت آخر پیدا کن | فکر نکن ساده است!

اگه باهوشی آدم واقعی را بین مانکن ها پیدا کن!

آزمون دقت ذهن: تفاوت های دو تصویر زن جادوگر را پیدا کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − هفت =

دکمه بازگشت به بالا