;
تفریح و سرگرمی

اگر در 5 ثانیه “A” را در میان اعداد “4”پیدا کنید،قدرت تمرکزتان 20 است!

به تصویر نگاه کنید، حرف A را بین اعداد پیدا کنید و چالش را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. این نوع چالش های تصویری که برای حل سریع آن نیاز به تمرکز بالا و قدرت بینایی خوب است، در فضای اینترنت بسیار پرطرفدار هستند. با آزمون بینایی با یافتن حرف A قدرت تمرکز و بینایی خود را به چالش بکشید. بخش سرگرمی چشمک هر روز با پازل های سرگرم کننده با شماست.

بیشتر بخوانید: اگر حرف S تصویر را در عرض 5 ثانیه پیدا کنید، قدرت تمرکزتان عالی است!

آزمون بینایی با یافتن حرف A

شبکه های اجتماعی امروزه فضایی برای سرگرمی شده اند. در این میان پازل های تصویری پرطرفدارترین نوع محتوا در میان شبکه های اجتماعی هستند.کسانی که می خواهند بعداظهر یک روز تعطیل سرگرم شوند، این تست می تواند به آنها کمک زیادی بکند. آیا برای حل این پازل آمادی گدارید؟

تنها کافی است در عرض 5 ثانیه حرفA  انگلیسی را پیدا کنید. زمان محدود است، بنابراین باید این چالش را بسیار سریع حل کنید. اگر آماده هستید به تصویر نگاه کنید.

آزمون مغز: اگر مغز فعالی دارید باید در یک نگاه مرد جوان در عکس را ببینید!

آزمون بینایی با یافتن حرف A

.

.

.

.

.

.

امیدوارم که خرف انگلیسی را در میان اعداد پیدا کرده باشید. این چالش واقعا می تواند تمرکز و بینایی شما را امتحان کند. عده کمی می توانند در کمتر از 5 ثانیه این پازل را حل کنند. امیدوارم شما جزو دسته ای باشید که در یک نگاه حرف مفقوده را پیدا کرده اید. اگر هنوز این حرف را نیافته اید می توانید به پایین صفحه مراجعه کنید.

.

.

.

پاسخ آزمون

هنوز هیچی؟ از جستجو و جست و جو خسته شده اید؟ نگران نباشید یا احساس بدی نداشته باشید. این کاملاً طبیعی است، زیرا حل این چالش ها به زمان و صبر زیادی نیاز دارد. اگر جزو گروهی نبودید که موفق به انجام این چالش شده اند، نگران نباشید، از شما دعوت می کنیم راه حل را ببینید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

اگرچه حل آن ساده به نظر می رسد، اما باید به همه نشانه ها توجه کنید. بیش از یک کاربر در تلاش برای حل آن سردرد می گیرد. این حرف در اینجا قرار داشته است. به تصویر زیر به دقت نگاه کنید.

اگر جزئی‌نگر باشید، قطعا در یک نگاه اسب پنهان شده در تصویر را می‌بینید؟

آزمون بینایی با یافتن حرف A

ممکن است برایتان جالب باشد: تنها یک درصد افراد، قادر به شناسایی چهره زن خوابیده در تصویر هستند!

نظر شما در مورد این چالش چیست؟ حلش راحت بود؟ خوب، اگر توانستید با چالش روبرو شوید، به شما تبریک می‌گوییم. و اگر نه، پس ما شما را تشویق می کنیم که به آزمایش خود با این نوع چالش ها ادامه دهید. آیا می خواهید چالش های بیشتری از این دست ببینید؟ در اینجا به شما می گوییم که چگونه این کار را انجام دهید. برای این کار فقط باید بخش سرگرمی چشمک را دنبال کنید.برای ارائه نظرات و پیشنهادات خود می توانید از بخش نظرات یا صفحات چشمک در شبکه های اجتماعی آن  در اینستاگرام و فیس بوک استفاده کنید.

مطالب سرگرم کننده مشابه:

تنها افراد تیزبین می توانند همه موجودات استتار شده در تصویر را پیدا کنند!

آزمون بینایی:آیا می‌توانید در 10 ثانیه، حرف O را در بین حروف a پیدا کنید!

حیوانی که در تصویر دیدید، سن عقلی و ذهنی شما را آشکار می‌کند!

آزمون بینایی سنجی: آیا می توانید جغد پنهان شده در این تصویر را پیدا کنید؟

معماهای تصویری:دقت نظر خود را با تشخیص خطای هر تصویر اثبات کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا