;
تفریح و سرگرمی

در تصمیم گیری آدم صبوری یا عجول!؟ چیزی که اول تو تصویر می بینی مسئله رو روشن می کنه!

تست شخصیت تکانشی بودن: آیا کنجکاو هستید که چقدر تکانشی هستید؟ این تست جالب را انجام دهید تا متوجه شوید! این تست سریع و آسان به شما بینشی در مورد تکانشگری خود می دهد و به شما کمک می کند تا بیاموزید کدام استراتژی برای شما بهتر است. پس چرا صبر کنیم؟ بیایید شروع کنیم و ببینیم نتایج شما چه چیزی را نشان می دهد. با مجله خبری چشمک و تست شخصیت تکانشی بودن همراه باشید.

شاید بپسندید: با جابجا کردن 1 چوب کبریت، یه معادله صحیح درست کن!

تست شخصیت تکانشی بودن

در تست شخصیت تکانشی بودن، شخصیت شما را بر اساس آنچه که در ابتدا می بینید، تجزیه و تحلیل می کنیم. تنها کاری که باید انجام دهید این است که تصویر را با دقت مشاهده کنید و ابتدا آنچه را که متوجه شدید به ما بگویید. با این کار می توانیم میزان تکانشگری شما را مشخص کنیم. بنابراین، بیایید شروع کنیم!

شاید بپسندید: اگه دقت و دیدت عالی باشه، تو 10 ثانیه 3 تفاوت تابلوی نقاشی رو پیدا می کنی!

تست شخصیت تکانشی بودن

احتمالاً بپسندید: چیستان: چه حیوانی بالاتر از یک ساختمان می پرد؟

.

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: پرنده تصویر کجاست!؟ | 90 درصد افراد نمی تونن این پرنده را ببینند!

 

.

.

.

.

شاید بپسندید: با توجه به 3 معادله اول، مجموع عددی خرگوش و گربه را بدست آورید!

تفسیر تست شخصیت تکانشی بودن

اکنون که تصویر را خوب مشاهده کردید بهتر باست به بخش تفاسیر مراجعه کنید.

احتمالاً بپسندید: در این تصویر از نقاشی خانواده خوشبخت دو چهره مخفی شده است، چهره های مخفی کجان!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندبد: صاحب اسب کیه!؟ | اگه تو یه نگاه متوجه بشی، آخر باهوشایی!

 

 

 

 

شاید بپسندید: فقط تیزبین‌ها می توانند فرد تحت تعقیب تصویر را شناسایی کنند!

تست شخصیت تکانشی بودن

یک زن

کسانی که در وهله اول یک زن را دیدند، کاملاً تکانشی هستند. آنها می توانند به سرعت تصمیم بگیرند و به ندرت در مورد چیزها فکر می کنند. آنها به راحتی ریسک می کنند و اغلب می توانند تصمیم درستی بگیرند حتی اگر در ظاهر تصمیم اشتباهی به نظر برسد.

وقتی صحبت از روابط به میان می آید، آنها احتمالاً پرشور، وفادار هستند. آنها از ریسک کردن نمی ترسند و همیشه قبل از جهش نگاه نمی کنند.حتی اگر به نتیجه نرسد، آنها از تلاش کردن چیز جدید پشیمان نخواهند شد، که آنها را برای کاوش در مسیرهای جدید ایده آل می کند.

شاید بپسندید: در اولین نگاه متوجه چه چیزی شدی، بگو تا بهت بگم آدم خوش خیالی یا منطقی!؟

یک درخت

کسانی که ابتدا متوجه یک درخت شدند احتمالاً کاملاً هم سطح هستند. آنها می توانند با دقت به مسائل فکر کنند و قبل از تصمیم گیری به همه زوایای آن نگاه کنند. آنها ثبات را بر ریسک پذیری ترجیح می دهند و تمایل دارند در مورد اهداف خود واقع بین باشند. در روابط، آنها وفادار و فداکار هستند، اما ممکن است فاقد رگه های پرشور کسانی باشند که ابتدا یک زن را دیده اند.

آنها قبل از اقدام به آنها عواقب اعمال خود را درک می کنند. آنها در مواقع ضروری قابل اعتماد هستند و می توانند ثبات بسیار مورد نیاز را در مواقع آشفته فراهم کنند.

احتمالاً بپسندید: چیستان جالب: صبح سرش را از دست می دهد اما شب آن را پس می گیرد! آن چیست!؟

تکانشی بودن چیست؟

اصطلاح تکانش معمولاً مفاهیمی مانند ناتوانی در صبر کردن، بی‌اعتنا بودن به نتیجه‌، میل به اقدام پیش از فکر کردن، ترجیح دادن رفتارهای ریسکی و مخاطره‌آمیز و ناتوانی در خویشتن‌داری را پوشش می‌دهد.

تکانش به علت چندوجهی بودن معنایش با مفاهیمی مانندبی‌صبری، ناتوانی در به تأخیر انداختن خواسته‌ها، ضعف در انتخاب میان اکنون و آینده، برآورد ارزش دستاوردها بر اساس افق دستیابی به آن‌ها، ریسک‌پذیری و هیجان‌طلبی ارتباط پیدا می‌کند.

چالب خواهد بود: چیستان: نام کشوری است که اگر به میانه آن حرف واو اضافه کنی پایتخت یک کشور می شود!

امیدوارم از تست شخصیت تکانشی بودن استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: عکس عقد مجری چادری تلویزیون لو رفت + استایل عجیب او و همسر تاجرش!!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: یکی در تصویر استخر ساعت 12:05 فوت شده، کدومیکی هست!؟

برایتان جالب خواهد بود

داستان هر چه می گویم نر است می گوید بدوش!

اگه دیدت مشکلی نداشته باشه در یک نگاه حیوانات استتار شده (زرافه و پلنگ) را می بینی!؟

چیستان جالب: شما می توانید مرا در آب ببینید، اما من هرگز خیس نمی شوم. من چی هستم!؟

نگاهت به زندگی چطوری هست!؟|  فقط بگو تو تصویر ابتدا چی دیدی!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =

دکمه بازگشت به بالا