;
تفریح و سرگرمی

تست قدرت دید: روباه کجا قایم شده که شکارچی های اونو نمی بینند!؟

تست قدرت دید با شناسایی روباه: چالش‌های تصویری هر روز در شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند فیس‌بوک و توییتر منتشر می شوند و طرفدارن زیادی پیدا کرده اند. شده‌اند. امروز ما یک پازل تصویری شگفت انگیز جدید را برای شما آماده کرده ایم که توانائیهای شناختی شما را به چالش می کشد. شما باید بتوانید روباهی که خودش را از چشم شکارچی های ها مخفی کرده است را شناسایی کنید.  با تست قدرت دید با شناسایی روباه بخش تفریح و سرگرمی مجله خبری چشمک را همراهی کنید.

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند. تست قدرت دید با شناسایی روباه را از دست ندهید و تلاش کنید در کمترین زمان ممکن آن را رمزگشایی کنید.

شاید بپسندید:تست هوش: در تصویر چند مکعب وجود دارد!؟

تست قدرت دید با شناسایی روباه

چالش‌های تصویری با قرار دادن تصویری متفاوت با روند کلی تصویر، تلاش می کنند تا قدرت تمرکز، دقت و حتی بینایی شما را به چالش بکشند. این چالش ها می توانند باعث سردرگمی کاربران شود، به خصوص کاربرانی که کمتر بازی های فکری و معمایی را انجام می دهند. در تست قدرت دید با شناسایی روباه شما باید بتوانید در یک نگاه روباه را شناسایی کنید. اگر آماده هستید با دقت به تصویر تست قدرت دید با شناسایی روباه نگاه کنید.

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید بپسندید: حکایت ضرب المثل مثل سگ پشیمان است!

تست قدرت دید با شناسایی روباه

شاید بپسندید: اگر تفاوت های دو تصویر دخترک را پیدا کنی قدرت دیدت مثل عقابه!

.

.

.

احتمالا بپسندید: سوال هوش: کدام زن مادر کودک است!؟

.

.

.

.

بیشتر بخوانید: صاحب سگ کیه، پسر جوان یا دخترک جوان!؟

پاسخ تست قدرت دید با شناسایی روباه

امیدوارم همه شما توانسته باشید، چالش امروز را حل کرده باشید. هدف از این چالش تصویری در کنار تفریح و سرگرمی افزایش عملکرد مغز شماست. افزایش عملکرد می تواند به افزایش قدرت تمرکز و دقت شما بینجامد و جزئی نگری را در شما افزایش دهد. ما به شما توصیه می کنیم این تست ها و چالش های اتصویری را در جایی که سر و صدای زیادی نباشد، انجام دهید تا بتوانید بهتر تمرکز کنید. بهتر است بیشتر تلاش کنید.

شاید بپسندید:حکایت طلبه جوان و دختر فراری شاه | داستان طلبه ای که دختر فراری شاه را به خانه اش راه داد!

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست هوش: کدومیکی از خانمای عصبانی همسر این مرد بیچاره است!؟

پاسخ تست قدرت دید با شناسایی روباه: احتمال دارد کسانی نیز تاکنون نتوانسته باشند، خرس عسل خوار را بیابند. می توانید برای دیدن روباه به پایین صفحه مراجعه کنید. همانطور که در حل این چالش مشاهده می کنید، روباه در قسمت درخت تصویر پنهان شده است. با این حال، پیدا کردن آن دشوار است زیرا این روباه کاملا همرنگ تنه درخت است.

شاید بپسندید:تست قدرت دید: دوربین عکاسی کجاست!؟

پاسخ تست قدرت دید با شناسایی روباه

شاید بپسندید: معمای ریاضی: جواب  30 تقسیم بر نیم و به اضافه 10 چند می شود؟

امیدوارم از تست قدرت دید با شناسایی روباه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید:حکایت خارکن و دختر پادشاه: داستان مرد خارکنی که دختر پادشاه را از قبر درآورد و با او ازدواج کرد! 

 

 

 

 

 

 

 

 

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: آزمون هوش: چه کسی امتحان را قبول میشه!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: چیستان: همواره پیش روی ماست ولی با هیچ عینک و ذره بینی نمی توان آن را دید؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: چیستان: تو زندگی دوبار رایگان بهت میدن، اما بار سوم بابتش ازت پول میگیرن!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

حکایت خروس گردو دزد | خروسی که از همه حیوانات استفاده کرد تا خودش از خانه قاضی گردو بدزدد!

اگه مار را در تصویر پیدا کنی چشمات مثل شاهین تیزه!

گربه اخمو تصویر رو پیدا کنی، چشات تیز مثل عقابه!

تست قدرت دید: خرس عسل خوار را بین زنبورها شناسایی کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 15 =

دکمه بازگشت به بالا