;
آرایش و زیباییدنیای مد

راز زیبایی زنان کره ای: زنان کره ای برای پوست صاف و درخشان خود این ۸ کار رو انجام می دن!

راز زیبایی زنان کره ای: زنان کره ای به خاطر پوست بی عیب و نقص خود در سراسر جهان شهرت فراوانی دارند. آن ها با اندام ظریف، موهای براق مشکی و به خصوص پوست درخشان و صاف خود در دنیای مد و زیبایی همیشه در جایگاه بالایی قرار دارند. البته این شهرت به لطف روتین پوستی است که آنها پیروی می کنند. اگر می خواهید پوست شما نیز مانند کره ای ها همیشه بدرخشد این ۸ راز زیبایی آن ها از دست ندهید.

بیشتر بخوانید: با چند ترفند آرایشی سه سوت جوش ها و قرمزی صورت تان را بپوشانید!

راز زیبایی زنان کره ای

بنابراین آیا می‌خواهید بدانید راز زیبایی پوست زنان کره ای چیست؟ پوست زیبای زنان کره ای توجه شما را هم به خود جلب کرده است؟ این توجه شاید به قدری عمیق است که مانند بسیاری دیگر از افراد دوست دارید از راز این زیبایی منحصربه‌فرد مطلع شوید.

درمان قطعی ریزش مو: ۶ گیاهی که به صورت معجزه آسا از ریزش مو جلوگیری می کند!

راز زیبایی زنان کره ای

اما آیا تا به حال فکر کرده‌اید که چرا پوست دختران کره ای تا این اندازه بی عیب و نقص است؟ درست است که بخش زیادی از این کیفیت می‌تواند نشأت گرفته از ژنتیک مردمان این سرزمین باشد. اما بدون شک عوامل دیگری هم در این بین وجود دارند که دانستن آن‌ها ممکن است برای پوست سایر نژادها هم بسیار مفید باشد. اگر شما هم روی پوست خود حساسیت زیادی دارید، بد نیست با دلایل زیبایی و جوانی پوست کره‌ ای‌ ها آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: ۱۰ زیباترین و جذاب ترین زنان جهان در سال ۲۰۲۲

راز زیبایی زنان کره ای

۱.روتین پوستی

خانم های کره ای از روش 4-2-4 پیروی می کنند. در این روش باید صورت خود را با روغن پاک کننده به مدت ۴ دقیقه تمیز کنید، سپس با شستشوی صورت حدود دو دقیقه صورت خود را ماساژ دهید و در نهایت ابتدا با آب ولرم و سپس با آب سرد بشویید، حدود چهار دقیقه باید ادامه داشته باشد. این تکنیک نه تنها صورت شما را تمیز می کند بلکه تمام منافذ باز را نیز می بندد.

راز زیبایی زنان کره ای

۲.مرطوب کننده

راز زیبایی زنان کره ای, زنان در کره مرطوب کننده را روی نوک انگشتان خود می گیرند و برای چند ثانیه روی صورت خود ماساژ می دهند تا جذب صورت شود. سپس آن را روی تمام صورت خود در جهت رو به پایین اعمال می کنند.

۳.ماسک صورت

راز زیبایی زنان کره ای، محصولات زیبایی کره ای اغلب از پودر پیله کرم ابریشم برای سفید کردن پوست استفاده می کنند. در حالی که ممکن است این ماده عجیب و غریب در دسترس نباشد، می توانید آن را با یک ماسک خانگی جایگزین کنید. فقط سفیده تخم مرغ و عسل را با هم مخلوط کنید و هفته ای یکبار روی صورت خود بمالید.

راز زیبایی زنان کره ای

۴.کرم گردن

راز زیبایی زنان کره ای، وقتی گردن تان تیره باشد چهره درخشان چه فایده ای دارد؟ پوست گردن به اندازه پوست صورت شما حساس است. به همین دلیل است؛ باید روزانه با کرم گردن تغذیه شود. زنان کره ای اما یک گام فراتر رفته اند. آنها نه تنها کرم را روی گردن خود می زنند، بلکه آن را تا انتهای دکلته خود استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید: زیباترین زنان جهان برای زیبایی حیرت انگیزشان از این ترفندهای ساده استفاده می کنند!

زیبایی زنان کره

۵.عضلات صورت خود را ورزش دهید

زنان در کره برای ورزش ماهیچه های گونه خود ده بار در روز شعار “Ma Me Mi Mo Mu” سر می دهند. آنها همچنین عضلات صورت خود را کش می دهند و نفس عمیق می کشند تا مطمئن شوند که در روزی که وارد ۴۰ سالگی می شوند پوست شان شل نمی شود.

احتمالاً بپسندید: معجزه ای برای موهای خشک: ۸ ماسک موی خانگی با اثر فوری برای موهای خشک، آسیب دیده و رنگ شده!

راز زیبایی زنان کره ای

۶.مرطوب کننده روز و شب

راز زیبایی زنان کره ای، پوست شما در طول روز نیازهای متفاوتی دارد. صبح ها و بعد ازظهرها نیاز به محافظت در برابر نور خورشید دارد، اما پس از غروب شب، نیاز به تغذیه با روغن های ضروری دارد. به همین دلیل است؛ آنها روی یک مرطوب کننده جداگانه روز و شب خیلی حساب می کنند.

شاید بپسندید: لباس مناسب برای خانم های چاق: با این ۱۲ سبک لباس خانم های چاق، لاغر به نظر می رسند!

۷.آبرسانی، تغذیه سالم و خواب زیبایی

راز زیبایی که تمام دنیا به آن اعتقاد دارند و از آن پیروی می کنند، نوشیدن آب فراوان و خوردن غذاهای سالم است. کره ای ها تمایل دارند غذاهایی بخورند که محتوای سدیم کمی دارند زیرا به حفظ سطح آب در بدن آنها کمک می کند. آنها همچنین هر بار که از روی صندلی خود بلند می شوند، به صورت خود آب سرد می پاشند، یک لیوان آب می نوشند.

بیشتر بخوانید: پوست درخشان سلبریتی ها: این ۷ مراقبت ساده دلیل پوست درخشان و جوان سلبریتی ها است!

راز زیبایی زنان کره ای

۸.با نوک انگشتان به پوست خود ضربه بزنید

راز زیبایی زنان کره ای، کره ای ها تونر خود را با نوک انگشتان خود به پوست خود می زنند زیرا معتقدند که این روش منجر به جذب بهتر می شود. به لطف این رازهای زیبایی، زنان کره ای پوستی بی عیب و نقص دارند. اکنون که در مورد راز زیبایی آنها می دانید، می توانید پوستی نرم، لطیف، زیبا و درخشان داشته باشید.

بیشتر بخوانید: راز زیبایی زنان کشورهای مختلف از روسیه تا چین+ دستور العمل تهیه ماسک های زیبایی

زیبایی زنان کره ای

برایتان جالب خواهد بود: زن زیبا و باکلاس: چگونه یک زن زیبا، باکلاس و خاص باشم؟ + ۱۶ تکنیک ساده

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. زنان کره ای هیچ رازی ندارن عزیزان .ژنتیکی پوست خوب دارن.حالا بازم به پوستشون میرسن اون جداست
    هیچ جای دنیا مثل ایران نه به پوستشون میرسن و نه آرایش میکنن اما این کجا و آن کجا.ژنتیک ژنتیک و ژنتیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 18 =

دکمه بازگشت به بالا