;
تفریح و سرگرمی

اگه گروه خونی ات رو میدونی، سریع بگو گروه خونی ات چیه تا بگم واقعاً کی هستی!؟

گروههای خونی و شخصیت افراد: برخی باورها در فرهنگ ژاپن معتقد است که میان شخصیت افراد و گروه خونی آنها ارتباط مستقیم وجود دارد. به این معنا که گروه خونی بر خلق و خوی افراد تأثیر مستقیم دارد. در مطلب امروز از سری مطالب تفریح و سرگرمی مجله خبری چشمک به بررسی گروههای خونی و شخصیت افراد پرداخته ایم. شما امروز می فهمید که گروه خونی شما، در مورد شخصیت شما چه می گوید. با مجله خبری چشمک و گروههای خونی و شخصیت افراد همراه شوید.

احتمالاً بپسندید: تو آزمون شناسایی فرد دروغگو اداره، کدومیکی داره دروغ میگه، خانم رئیس یا کارمند!؟

گروههای خونی و شخصیت افراد

در سال 1930، پروفسور ژاپنی توکجی فوروکاوا در مطالعه خود تشخیص داد که هر گروه خونی، منعکس کننده برخی خصوصیات یا رفتارها است. این مطالعه، منجر به محبوبیت اصطلاح “Ketsueki-gata” شد که به تجزیه و تحلیل شخصیت بر اساس گروه خونی افراد اشاره دارد. وی معتقد است که میان گروههای خونی و شخصیت افراد رابطه مستقیم وجود دارد.

مردم ژاپن نیز به نظریه ارتباط میان شخصیت و گروه خونی اعتقاد دارند. بنابراین، آنها علاقه مند به پرسیدن گروه خونی از یکدیگر هستند. آنها از سازگاری گروه خونی به عنوان ابزاری برای زوج ها برای برقراری روابط عاشقانه یا ارزیابی پتانسیل یک کارمند استفاده می کنند. جالب نیست!؟ پس منتظر چه هستید، در مجله خبری چشمک کشف کنید که گروه خونی شما در مورد شخصیت شما چه می گوید!؟ رابطه میان گروههای خونی و شخصیت افراد را کشف کنید.

شاید بپسندید: فقط کسایی که دقت و تمرکز بالا دارند 6 تفاوت تصویر مزرعه را پیدا می کنند!

گروههای خونی و شخصیت افراد

شاید بپسندید: فقط کسایی که چشمان عقاب دارند، می‌تونند پلنگی که شکارش رو بالای درخت گذاشته ببینند!

.

.

.

حکایت مرد فقیر و بقال از سری داستان های هزار و یک شب!

.

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی کارمند: میخای ببینی چقدر تیزبینی، پس کارمند واقعی شرکت را شناسایی کن!

گروههای خونی

چهار گروه خونی مختلف وجود دارد: A، B، O و AB. هر یک از انواع بر اساس آنتی ژن های موجود در سطح گلبول های قرمز با انواع دیگر متفاوت است. این آنتی ژن ها اثربخشی سیستم ایمنی بدن شما را توضیح می دهند. بیایید نگاهی به گروه‌های خونی مختلف و نوع ویژگی‌هایی که هر کدام از آن‌ها با گروه خونی دیگر سازگار است بیندازیم. با مطلب گروههای خونی و شخصیت افراد با مجله خبری چشمک همراه باشید. همه موجودات زنده برای زنده ماندن به خون نیاز دارند. در بین مردم به مایع زندگی نیز معروف است.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی اشتباهات تصویر: تیزبین باشی تو 5 ثانیه اشتباهات تصویر اتاق را پیدا می کنی!؟

گروههای خونی و شخصیت افراد: گروه خونی O

گروه خونی O

احتمالاً بپسندید: اگه خیلی تیز و زرنگ باشی باید تو یه نگاه همسر این آقای خوش تیپ رو بین این سه تا زن پیدا کنی!

بهترین ویژگی ها: رهبران جاه طلب، ورزشکار، با اعتماد به نفس، قوی و طبیعی.

بدترین صفات: متکبر، بی احساس و بی رحم.

افراد مشهور دارای این گروه خونی: آل کاپون، جرالد فورد، میخائیل گورباچف، جان گوتی، کریستال کی، ملکه الیزابت دوم، جان لنون، ​​پل نیومن، الویس پریسلی، رونالد ریگان.

افرادا دارای نوع گروه خونی O برون‌گرا و بسیار اجتماعی هستند. آنها همواره آغازگر هستند، اگرچه همیشه کاری را که شروع می کنند تمام نمی کنند. همانطور که خلاق و محبوب هستند و دوست دارند در مرکز توجه بوده و بسیار با اعتماد به نفس ظاهر شوند. آنها همیشه تأثیر خوبی بر مردم می گذارند. افراد گروه خونی O تمایل دارند رهبر باشند.

این افراد دارای قوه شناخت عالی، دارای تمرکز مناسب، متکی به خود و جسور هستند. آنها بهتر از سایر گروه‌های خونی استرس را کنترل می‌کنند و دارای سیستم ایمنی قوی، هیکلی توسعه‌یافته و طبیعتی فعال هستند.

گروه خونی O معمولا جریان خون کندی دارند و با ورزش به میزان هر روز حدود یک ساعت، احساس بهتری دارند. آنها ترجیح می دهند در یک محیط آرام یا دوستانه زندگی کنند.

شاید بپسندید: به نظرتون کدوم گربه ملوس تره!؟| جواب نتایج شگفت انگیزی را درباره شما افشا می کند!

گروه خونی A

گروه خونی A

شاید بپسندید: معمای شناسایی همسر اصلی مرد: خیلی زبر و زرنگی پس بگو که همسر مرد کدومیک از این دو تا زنه!؟

بهترین ویژگی ها: محافظه کار، درونگرا، محتاط، هنرمند، صبور و وقت شناس، قابل اعتماد، کمال گرا.

بدترین صفات: وسواسی، لجباز، خودآگاه و سرسخت.

افراد مشهور دارای این گروه خونی: جورج اچ دبلیو بوش، آیومی هاماساکی، بریتنی اسپیرز، آلن آلدا، آدولف هیتلر، لیندون بی جانسون، ریچارد نیکسون، جت لی، ریک جیمز

براساس گزارش مجله خبری چشمک در مطلب گروههای خونی و شخصیت افراد: افراد دارای گروه خونی A اغلب اضطراب خود را کاهش می دهند تا با دیگران کنار بیایند. ممکن است احساسات خود را تا زمانی که منفجر شوند، حفظ کنند. بسیاری از آنها پرتنش و بی حوصله هستند و نمی توانند خوب بخوابند. در حالی که آنها می توانند موقعیت های رهبری را داشته باشند، ممکن است آن را نپذیرند، زیرا استرس برای سیستم های محکم سیمی آنها خوب نیست.

در ژاپن، بسیاری از محققان دارای گروه خونی A هستند. آنها در کشف و اصلاح علم، اقتصاد، تولید و غیره نقش دارند. تحقیقات آنها در مورد فلور میکروبی و سایر زمینه های پزشکی یکی از بهترین و دقیق ترین تحقیقات در جهان است. آنها کمال گرا هستند .

افرادا دارای گروه خونی A معمولا ساختارهای حساس تری دارند. استرس بیش از حد باعث تضعیف ایمنی آنها سریعتر از سایر گروه های خونی می شود. اسید معده پایین در بین گروه خونی A حتی از بدو تولد رایج است، بنابراین باید در مصرف پروتئین های حیوانی دقت ویژه ای داشت. استفاده از آنزیم های گوارشی، مانند Assist Dairy و Protein، همراه با مصرف غذاها و نوشیدنی های تخمیری واقعاً برای Aها ضروری است.

شاید بپسندید: معمای شناسایی دارنده سگ: اگه خیلی باهوشی، سریع بگو کدومیک از این 3 مرد سگ داره!؟

گروههای خونی و شخصیت افراد: گروه خونی B

گروههای خونی و شخصیت افراد

بهترین ویژگی ها: هدف گرا، خلاق، پرشور، حیوان دوست، خوش بین، انعطاف پذیر و فردگرا.

بدترین ویژگی ها: فراموشکار، غیرمسئولانه و خود محور.

افراد مشهور دارای این گروه خونی: آکیرا کوروساوا، جک نیکلسون، لوسیانو پاواروتی، تام سلک، میا فارو، پل مک کارتنی، لئوناردو دی کاپریو، وینس یانگ.

افراد گروه خونی B معمولاً متعادل هستند: مانند A متفکر و در عین حال مانند O جاه طلب. نوع B که هدف گرا و قوی فکر است، یک کار را شروع می کند و آن را تا زمانی که کامل شود و به خوبی تکمیل شود ادامه می دهد. آنها بسیار قوی و خوش بین هستند و دوست دارند در محیطی دلپذیر و آرام زندگی کنند. افراد این گروه راه خود را در زندگی پیدا می کنند.

آنها همدل هستند، به راحتی دیدگاه دیگران را درک می کنند، اما اغلب در به چالش کشیدن یا رویارویی تردید دارند. بسیار آفتاب پرست و انعطاف پذیر بوده و همین مسئله باعث می شود که دوستان زیادی پیدا کنند. خوش خلق، برونگرا و بسیار جذاب، آنها در خواندن افراد و ارائه پشتیبانی خوب هستند.

شاید بپسندید: فقط فردی به زرنگی هرکول پوآرو میتونه دزدی را که لباس دختر رو دزدیده پیدا کنه!

 گروه خونی AB

گروههای خونی و شخصیت افراد

شاید بپسندید: تیزبنی و قدرت بینایی خودت رو با پیدا کردن موزهای تصویر اثبات کن!

بهترین ویژگی ها: خونسرد، کنترل شده، منطقی، درونگرا و همدل.

بدترین ویژگی ها: گوشه گیر، انتقادی، بلاتکلیف و نابخشوده.

افراد مشهور دارای این گروه خونی: جان اف کندی، مرلین مونرو، میک جگر، توماس ادیسون، باب ساپ، میاوی، جکی چان، کازوکی کیتامورا.

افراد گروه خونی AB بسیار جذاب و محبوب هستند.حدود 2 تا 5 درصد از مردم گروه خونی AB هستند. هرگز لحظه ای کسل کننده در زندگی یک AB وجود ندارد، بنابراین اگر یکی از دوستان دارای این گروه خونی را پیدا کردید، خود را خوش شانس بدانید! از لحظات هیجان انگیزی با هم لذت خواهید برد! اما، تیپ AB ها شخصیت های دوگانه هستند.

آنها می توانند هم برون گرا و هم خجالتی، با اعتماد به نفس و ترسو باشند. در عین مسئولیت پذیری، مسئولیت بیش از حد باعث ایجاد مشکل می شود. آنها قابل اعتماد هستند و دوست دارند به دیگران کمک کنند.

مانند گروه خونی A، AB ها به استرس واکنش ضعیفی نشان می دهند. آنها قوی تر و فعال تر از نوع A هستند، اما باید به سطح استرس توجه کنند تا ایمنی خود را به خطر نیندازند. گاهی اوقات AB بودن سخت است. AB دوست ندارند در “جعبه” دیگران جای بگیرد. اگر بیش از حد احساس محدودیت کنند، از آن جعبه بیرون می آیند و کارها را به روش خودشان انجام می دهند. وقتی نوبت به انتخاب غذا می رسد، AB باید بفهمد چه زمانی بیشتر شبیه B یا A هستند. به عنوان مثال، غذاهای لبنی مانند کفیر شیر می تواند برای آنها عالی باشد یا اصلا خوب نباشد.

شاید بپسندید:یکی که وضع مالی خوبی نداره وارد یه رستوران گرون شده، اگه دقت‌ات بالا باشه سریع متوجه میشی!

امیدوارم از گروههای خونی و شخصیت افراد استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی همسر آقای خطرناک: کدومیک از این سه تا دختر، همسر این آقای خطرناکه!

 

 

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

احتمالاً بپسندید: شاید کمی عجیب باشد، اما با انتخاب یکی از این گل ها متوجه میشی که برای موفقیت چی کم داری!؟

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

حکایت جمع کن کاسه کوزه تو … | داستان ضرب المثل ها

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

احتمالاً بپسندید: معمای شناسایی فرد دروغگو: کی داره دروغ میگه، دختر بچه اهه یا زنه!؟

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید بپسندید: کدومیکی از این خانم خوشکلا، نامزد این مرد خوش تیپه!؟ | فقط باهوشا متوجه میشن!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

احتمالاً بپسندید: اگه میخای بدونی نقطه ضعف ات چیه کافیه بگی که کدوم یکی از این سه تا جوون به سن قانونی نرسیدن!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید بپسندید: معمای شناخت دزد غذا: کدومیکی از این کارمندا، غذای همکارش رو خورده!؟

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

شاید بپسندید:همین که تو تصویر نگاه کردی چی دیدی، برو تفسیرش رو بخون! | نتیجه شگفت زده ات می کنه!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید:فکر می کنی دقت و تمرکزت خوبه، پس تفاوت های سگ بامزه سمت راستی و چپی را پیدا کنید!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: آیا از شغل فعلی خودت راضی هستی؟ کافیه یه سگ رو انتخاب کنی تا از نتیجه شگفت زده شوی!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: نوابغ ریاضی تنها با یک حرکت کبریت، خطای معادله را تشخیص و به صورت منطقی آن را حل می کنند!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: یه کوه رو انتخاب کن تا از نقاط قوت‌ات باخبر شی!؟|نقاط قوتی که دونستنش سبب پیشرفت تو زندگی میشه!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: داستان لباس جدید پادشاه شاهکاری ادبی از ادبیات کشور دانمارک!

شاید برایتان جالب باشد

فنچ تصویر رو تو 5 ثانیه پیدا کنید! | فقط اونایی که ادعای تیزبینی دارند و فکر می‌کنند چشم عقابین، بیان!

آزمون شناسایی برنده ساندویچ خوری: چه کسی برنده این مسابقه خواهد بود!؟

معمای خطای دید اداره: چه کسی روی صندلی نشسته، مرد یا زن!؟

حکایت حرف حق را باید زیر لحاف گفت، حکایتی شیرین و جالب از روزگاران دور!

خرگوش دم دراز و روباه مکار داستانی از ادبیات کشور لتونی| چطور خرگوش گوش دراز و دم کوتاه شد!

آیا می تونی تشخیص بدی کدوم گربه با بقیه فرق داره! | خیلی ها گفتند فرقی ندارند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 9 =

دکمه بازگشت به بالا