;
تفریح و سرگرمی

چند مربع در تصویر وجود دارد | فقط 5 درصد افراد موفق به شناسایی تمام مربع ها شدند!

تست هوش تصویری تعداد مربع: اگر فکر می کنید دید خوبی داری و ضریب هوشی متوسط رو به بالا داری، پس به جای درستی آمدی؛ به این معنا که می توانی این تصور را اثبات کنی. این تست IQ که امروز ارائه می شود، روشی موثر برای اندازه گیری و ارزیابی هوش و همچنین حس مشاهده شماست. با مجله خبری چشمک و تست هوش تصویری تعداد مربع همراه شوید.

به نظر می رسد چالش ساده است، اما بدانید که بسیاری آن را از دست داده اند. آیا در جایی که اکثریت شکست خورده اند موفق می شوید؟  اولین کاری که باید انجام دهید این است که به تصویر زیر با دقت نگاه کنید. از یک مربع سفید با مربع های کوچکتر در داخل تشکیل شده است. هدف از تست هوش تصویری تعداد مربع مجله خبری چشمک، یافتن تعداد مربع های موجود در شکل است. با تست هوش تصویری تعداد مربع و بخش تفریح و سرگرمی چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: حکایت شنیدنی مرد گوژپشت و زن زیبا | ماجرای ازدواج زیباترین زن شهر با زشت ترین مرد شهر!

تست هوش تصویری تعداد مربع

تنها کاری که باید انجام دهید این است که عدد دقیق مربع ها را در تست هوش تصویری تعداد مربع شناسایی کنید. اگر می خواهید در این آزمون هوش و دید قبول شوید، باید تمرکز کنید. برای انجام این کار، از نشستن در مکانی آرام و راحت، به دور از همه حواس پرتی ها قرار بگیرید. باید بدانید که پازل های تصویری مثل تست هوش تصویری تعداد مربع ، می توانند به تقویت حافظه کوتاه مدت و تمرکز کمک کنند، زیرا اغلب به یادآوری جزئیات بصری و دستکاری ذهنی آنها نیاز دارند.

تست های هوش و پازل های تصویری باعث تقویت تفکر خلاق و حل مسئله می شود. آنها بازیکنان را به یافتن راه حل های جایگزین و تفکر غیر خطی تشویق می کنند. پس اگر آماده هستید به تصویر تست هوش تصویری تعداد مربع نگاه کنید. این تصویر می تواند به خوبی شما را مورد امتحان قرار دهد.

شاید بپسندید: در نگاه اول در تصویر چی دیدی تا بگم آدم برونگرا هستی یا درونگرا و خجالتی!؟

تست هوش تصویری تعداد مربع

شاید بپسندید: با پیدا کردن تفاوت های دو تصویر سگ آبی، اثبات کن که چشمات مثل عقاب تیزه!

.

.

.

.

شاید بپسندید: با پیدا کردن عدد 219 اثبات کن چشمان قوی مثل عقاب داری! | فقط 5 ثانیه وقت داری!

 

 

.

.

بیشتر بخوانید: تست بینایی سنجی: با شناسایی عدد تصویر، قدرت بینایی خود را ارزیابی کنید!

پاسخ تست هوش تصویری تعداد مربع

اگر درست فهمیده اید به شما تبریک می گویم! این به سادگی نشان می دهد که شما هنوز بینایی عالی دارید. در هر صورت چیزی از چشم شما دور نمی ماند. این موفقیت همچنین نشان می دهد که شما به جزئیات توجه زیادی دارید. بدانید که این کیفیتی است که در بسیاری از زمینه های زندگی به شدت مورد توجه قرار گرفته است. اگر شکست خوردید، نگران نباشید. این لزوما به این معنی نیست که شما مشکل بینایی دارید. ممکن است مغز شما به این نوع موقعیت ها عادت نداشته باشد.

احتمالا بپسندید: تست هوش: اگر 1+4=10، 2+8=20 و 4+16=40 باشد 8+32=؟ چند می شود؟

.

.

.

.

 

 

شاید بپسندید: حکایت ضرب المثل حرف حق را باید زیر لحاف گفت!

پاسخ 204 مربع است. برای مشاهده پاسخ و همچنین توضیح به توضیحات زیر مراجعه کنید. در واقع، در شکل مربع اصلی، 7 نوع مربع دیگر در ابعاد مختلف وجود دارد. به توضیح نگاه کنید.

تعداد مربع های ۱×۱ می شود ۶۴ عدد مربع

به همین ترتیب تعداد دیگر مربع ها در ابعاد دیگر می شود:

” ” 2×۲ ” 49

” ” 3×۳ ” 36

” ” 4×۴ ” 25

” ” 5×۵ ” 16

” ” 6×۶ ” 9

” ” 7×۷ ” 4

” ” 8×۸ ” 1

مجموع مربع ها می شود=۲۰۴

شاید بپسندید: در حالی که زن ژست گرفته، عکاس مفقود است | عکاس کجاست!؟

تست هوش تصویری تعداد مربع

امیدوارم از تست هوش تصویری تعداد مربع استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: با پیدا کردن عدد 831 اثبات کن دید چشمات عالیه!

 

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:یکی از منظره ها را انتخاب تا بهت بگم کلاً آدم سخت کوشی یا تنبل!؟

 

 

برایتان جالب خواهد بود

تست هوش: با دلیل بگو که کدومیکی وضع مالی اش خرابه!؟

دانش ریاضی ات رو با پیدا کردن پاسخ عبارت 35÷5×(4 + 9)=؟ ارزیابی کن!

 سوال هوش: عدد مناسب را به جای علامت سوال در جدول پیدا کنید!

با پیدا کردن اعداد 71 اثبات کنید که چشمانتان مثل عقاب تیزه!

نوشته های مشابه

5 دیدگاه

  1. با سلام من فکر میکنم جواب ۲۰۷ مربع میشه! شما مربع های تو در تو و هم مرکز که بجز مربع بزرگ ۸×۸ سه تای دیگه هم به ابعاد ۶×۶ و ۴×۴ و ۲×۲ هست که جمعا میشه ۲۰۷ مربع.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + شش =

دکمه بازگشت به بالا