;
درمان خانگیسلامت جنسی

معجون شگفت انگیز ابن سینا برای تقویت حافظه و افزایش قدرت جنسی!

تقویت حافظه و افزایش قدرت جنسی: شفای معجزه آسایی که ابن سینا با انجیر خشک و روغن زیتون ایجاد کرد، به عنوان یک داروی طبیعی شگفت انگیز شناخته می شود. در بخش سلامت چشمک، فواید مخلوط انجیر خشک و روغن زیتون برای تقویت حافظه و افزایش قدرت جنسی را گردآوری کرده ایم.

احتمالاً بپسندید: از این خواص نان جو نمیشه گذشت + فواید باورنکردنی جو برای سلامت و لاغری!

درباره ابن سینا

ابن سینا نزد پدرش و علمای نامدار عصر خود در بخارا، دروس خصوصی خود را آغاز کرد. در سن 14 سالگی به لطف هوش فوق العاده خود شروع به پیشی گرفتن از معلمان خود کرد. او در زمینه های مختلف مانند فلسفه، ادبیات، ریاضیات و پزشکی دانش فراوانی به دست آورد. ابن سینا در 19 سالگی به درمان های جدیدی دست یافت و عنوان پزشک را به دست آورد، در 21 سالگی یکی از بزرگترین پزشکان آن دوره به شمار می رفت. ابن سینا به درمان بیماری‌ها با ترکیبات خاص، پرداخت.

این دانشمند و پزشک توانا، با داروهایی که تهیه کرد، راه را برای روش های درمانی طبیعی هموار کرد. در بین روش های درمانی او، دستوری وجود دارد که تمام مشکلات شما را درمان می کند. علاوه بر این، تهیه این دستور بسیار آسان است که در درمان بسیاری از مشکلات مهم سلامتی استفاده می شود.

وقتی یاد گرفتید که روغن زیتون و انجیر را به صورت پخته شده چگونه مصرف کنید، فورا برای تهیه آن اقدام کنید. با این حال، ایده خوبی است که قبل از امتحان این دستور غذا با یک متخصص مراقبت های بهداشتی مشورت کنید.

روغن زیتون و انجیر که نقش مهمی در درمان بسیاری از مشکلات سلامتی دارند، چه فوایدی دارند و چگونه تهیه می شوند؟ در اینجا فواید مخلوط معجزه آسای ابن سینا، درمان روغن زیتون و انجیر را برای شما گردآوری کرده ایم.

بیشتر بخوانید: خواص درمانی کلم: 6 دلیل مهم که باعث می شود کلم را دوست داشته باشید!

روغن زیتون و انجیر خشک شده برای تقویت حافظه و افزایش قدرت جنسی

انجیر و روغن زیتون از خوراکی های است که خداوند به او سوگند خورده است. لذا نوعی خوراکی است که در نوع خود مایه شفا است. وقتی این دو غذا را کنار هم می گذاریم و مدتی می گذاریم مخلوطی شفابخش پدید می آید.

انجیر خشک حاوی سطوح بالایی از کلسیم و فسفر است و به تقویت استخوان ها و دندان ها کمک می کند. به لطف پروتئین، مواد معدنی و ویتامین های موجود در آن، به تجدید سلول ها کمک می کند.

شاید بپسندید: سلامت جسمی و آرامش روحی با ۵ بهترین روغن مخصوص ماساژ بدن!

انجیر

انجیر به دلیل محتوای فیبری که دارد یبوست را تسکین می دهد. به روده ها اجازه حرکت سریع می دهد. روغن زیتون سطح داخلی روده را بازسازی می کند. روغن زیتون اصطکاک بین مفاصل را کاهش می دهد و به حرکت سالم مفاصل کمک می کند.

باروری را در زنان افزایش می دهد و باردار شدن را آسان می کند. به بهبود عفونت گلو و کاهش سرفه کمک می کند. انجیر خشک با داشتن مواد معدنی و ویتامین ها از سلامت قلب محافظت و تقویت می کند. درمان انجیر خشک و روغن زیتون حاوی ویتامین B2 باعث تقویت حافظه و سیستم عصبی می شود.

بیشتر بخوانید: 10 بهترین مواد غذایی سرشار از آهن که می توانند جایگزین گوشت شوند!

خواص بی شمار انجیر و روغن زیتون

انجیر خشک با محتوای معجزه آسایی که دارد به کاهش سطح کلسترول بد خون کمک می کند. درمان انجیر خشک و روغن زیتون حاوی کلسیم و فسفر باعث تقویت استخوان ها و سلامت دندان ها می شود و از پوکی استخوان محافظت می کند. انجیر خشک نیاز به شیرینی را به طور طبیعی برطرف می کند و سرعت سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد و به کاهش وزن کمک می کند.

به دلیل داشتن فیبر غنی، سیستم گوارش را تنظیم می کند. غذاهای سرشار از فیبر از انواع سرطان مانند سرطان روده بزرگ پیشگیری می کنند. مصرف انجیر خشک که سرشار از آهن است به افراد مبتلا به کم خونی یا سرماخوردگی توصیه می شود. انجیر منبع غنی ویتامین های A، E، K و به ویژه ویتامین های گروه B است. به افزایش قدرت جنسی در مردان کمک می کند. انجیر توانایی جلوگیری از افزایش قند خون را دارد، قند خون را تنظیم می کند.

شاید بپسندید: زندگی خصوصی هانده ارچل: ۱۵ نکته خصوصی در مورد هانده ارچل زیباترین بازیگر ترک که نمی دانستید!

تقویت حافظه و افزایش قدرت جنسی

شاید بپسندید: اگر شب ها خوابت نمیبره، خوردن این 9 ماده غذایی را امتحان کن!

طرز تهیه معجون شگفت انگیز انجیر روغن زیتون برای تقویت حافظه و افزایش قدرت جنسی

برای بیماران مبتلا به آسم و سرفه مصرف دو عدد انجیر خشک خیسانده در روغن زیتون خالص و طبیعی برای مدتی قبل از صبحانه توصیه می شود. اگر این درمان حداقل شش ماه ادامه یابد و بدون وقفه اعمال شود، یک روش درمانی عالی برای مشکلات سرفه و آسم است.

شاید بپسندید: به این دلیل گیلاس زیاد بخورید + ۲۰ خاصیت شگفت انگیز و باورنکردنی گیلاس!

مواد لازم:

  • 250-300 گرم انجیر خشک ارگانیک
  • 1 لیتر روغن زیتون خالص
  • ظرف شیشه ای

شاید بپسندید: خواص درمانی سنجد که قطعاً از آن بی خبرید!؟

دستور تهیه:

ابتدا انجیرها را بشویید و آبکش کنید و به صورت مکعبی خرد کنید.

سپس انجیرها را در ظرف شیشه ای بریزید.

آنقدر با روغن زیتون پر کنید تا از روی آن رد شود.

دهانه ظرف خود را ببندید و به مدت 5 روز در مکانی تاریک بگذارید.

سپس دو تا سه عدد دو بار در روز صبح و عصر مصرف کنید. (وقتی انجیرها تمام شد، می توانید انجیرهای جدید را به روغن زیتون اضافه کنید و به همین ترتیب تهیه کنید.)

شاید بپسندید: ۱۵ خواص باورنکردنی ملون: با خوردن ملون زیباتر و جوان تر شوید!

شاید بپسندید:

۳۰ سالگی: اگر سن‌تان از ۳۰ عبور کرده، دور این ۷ غذا و خوراکی‌ را مطلقا خط بکشید!

کاهش میل جنسی مردان: این ۸ ماده غذایی قاتل میل جنسی آقایان است!

شاید بپسندید: زیباترین زنان دنیا: ۸ ترفند جادویی زیبایی از کشورهایی که زیباترین زنان دنیا را دارند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا